Opening Freshpc Computer Service Rotterdam

Informatie over FreshPC Computer Service Rotterdam

Nieuw in Rotterdam is namelijk FreshPC Computer Service , opgestart door Wasco van der burg .

Gevestigd aan de Goedenraadweg 47 verzorgt FreshPC alle technische ondersteuning aan huis of bedrijf.

Software-installatie, storingen, defecte apparatuur, virussen, verbindingsproblemen of een passend advies? FreshPC komt vrijblijvend aan huis, herstelt uw apparaten of neemt ze desgewenst mee naar de eigen werkplaats voor verdere reparatie (Pick-up-and-return). Uiteraard wordt vooraf duidelijk een prijs afgesproken en de termijn waarop de reparatie of herinstallatie afgerond is. Periodiek onderhoud, de zogenaamde “grote beurt” voor uw PC , is uiteraard af te spreken. Dit zorgt voor een prettiger, sneller gebruik van uw PC of laptop en voorkomt uitval of storing.

FreshPC Computer Service bestaat uit een landelijk netwerk van ervaren zelfstandig ondernemers die elk vanuit hun eigen rayon FreshPC vertegenwoordigen en gebruik maken van elkaars expertises.

Het doel van FreshPC is: Snelle, betaalbare computerondersteuning aan huis, een uitstekende adviserende functie en een probleemoplossende manier van werken. Naast het gehele aanbod van computer- en internetdiensten levert FreshPC ook andere diensten zoals een Online Back-up Service waar u automatisch en onbeperkt al uw data veilig kunt stellen.

Als locatie is terecht gekozen voor Rotterdam omdat juist in deze plaats gebleken is dat er een enorme behoefte is aan goed bereikbare ondersteuning op computergebied.

FreshPC Computer Service Rotterdam is gevestigd op: Goedenraadweg 47 en bereikbaar op telefoonnummer: 06-24695491. Het directe e-mailadres van Wasco van der burg is: wasco@freshpc.nl

FreshPC is aangesloten bij ICT Waarborg. Op www.freshpc vind u meer informatie.