Ook incassobureaus en deurwaarders merken crisis.

Ook incassobureaus en deurwaarders hebben last van de economische malaise. Ze profiteren niet automatisch van het verslechterende betaalgedrag onder consumenten en bedrijven. Hoewel bedrijven en consumenten sinds het begin van de crisis vaker rekeningen niet op tijd betalen, betekent dat niet dat de incassobureaus en deurwaarders automatisch meer winst behalen. Door de economische situatie daalt namelijk ook de inbaarheid van schulden, terwijl de tijdsduur en kosten om te innen stijgen.

Gerechtsdeurwaarders en de grotere incassobureaus werken veelal met bulk incasso opdrachten, waarbij uw vordering één van de duizenden is. Dit houdt in weinig persoonlijke aandacht voor uw dossier. Deze partijen merken nu dat er veel meer actie nodig is om vorderingen succesvol te innen, krijgen het moeilijker en zien dat de bedrijfsresultaten onder druk komen te staan.

OmniCas doet niet aan bulk incasso. Wij bieden incasso op maat aan, elke klant is immers uniek en geen enkele vordering is hetzelfde. In elk dossier nemen wij zo vaak als nodig is contact op met de debiteur, niet alleen schriftelijk en telefonisch, maar ook via andere media. Hierbij trachten we afspraken te maken met debiteuren, zodat u zo snel  mogelijk uw geld heeft, zonder dat een gerechtelijke procedure nodig is. Uiteraard kunnen wij ook niet ontkennen dat het vaker voorkomt dat mensen in de schuldhulpverlening belanden, niet meer traceerbaar zijn, etc.. Door onze succesvolle werkwijze en hierdoor toegenomen klandizie, heeft dit echter nauwelijks invloed op onze resultaten.

Kijk op onze website www.omnicas.net of bel 076-5205292. Wij vertellen u graag meer over onze werkwijze en mogelijkheden. OmniCas Incassobureau Breda is al meer dan 10 jaar voor veel ondernemers een betrouwbare no cure no pay incasso partner.