Notitieblokken bedrukken, ideaal relatiegeschenk voor op ieder bureau

Notitieblokken bedrukken
NotitieblokkenHeeft u ook wel eens dat u graag iets wilt opschrijven maar geen papier of pen kunt vinden? U bent niet de enige. Ook uw relaties, leden, scholieren of medewerkers hebben hier last van. Een notitieblok (liefst natuurlijk met pen) is hiervoor de oplossing en ideaal om te geven als relatiegeschenken, omdat u meteen uw bedrijfsgegevens of boodschap onder de aandacht kunt houden van uw relaties.

Er is een ruim assortiment met verschillende soorten notitieblokjes en -boekjes, zoals de bekende kleine vierkante notitieblokjes al dan niet met houder of een net notitieboekje voor naast de telefoon. Of wat dacht u van het milieuvriendelijke en ecologische notitieboek met 200 zelfklevende notitieblaadjes in 3 formaten, zoals weergegeven op de afbeelding. Het geheel is van gerecycled materiaal gemaakt en kan naar eigen wens bedrukt worden in full colour op de omslag en in 1 kleur op elk zelfklevend memoblaadje.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar relatiegeschenken, zoals notitieblokken. Of bent u op zoek naar andere goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer