Nog voor de Kerst met jouw webwinkel aan de slag

De Kerst komt er alweer bijna aan en dat betekent goed nieuws voor webwinkels. Consumenten gaan massaal langs de verschillende webwinkels op zoek naar geschikte producten. Het is dus een mooi moment om met jouw eigen webshop te starten. Met Shoptrader ben je nog voor de Kerst online.

Een eigen webwinkel is voor veel mensen een droom; het is een leuke manier om kennis te maken met het hebben van een eigen bedrijf, en daarnaast kun je door het investeren van tijd en energie een mooi inkomen opbouwen. Dat kan naast een vaste baan, maar je kunt natuurlijk ook fulltime gaan ondernemen. Nu hoeft het niet langer bij dromen te blijven, bij Shoptrader kun je nog voor de Kerst een goedlopende webwinkel starten.

Eigen webwinkel

Het maakt niet uit in welke branche je wilt gaan starten, we hebben voor iedere webwinkel wel een geschikte template die je kunt gebruiken om de webshop naar jouw smaak in te richten. Kies een template, voeg een logo toe, pas de kleuren aan, en je bent klaar om van start te gaan met jouw online shop!

Gratis 30 dagen testen

Om het nog makkelijker te maken voor beginnende webwinkeliers bieden we onze alles-in-1 software nu 30 dagen gratis aan. Je kunt jouw webwinkel beginnen en deze naar eigen wens inrichten, uiteraard kun je ook al gaan beginnen met het verkopen van producten. Na de eerste maand kun je dan zelf een beslissing nemen; wil je doorgaan dan betaal je een klein bedraf per maand, wil je stoppen dan heb je uiteraard geen kosten. Makkelijker een eigen webwinkel starten kan dus eigenlijk niet!

Over Shoptrader
Shoptrader is opgericht in mei 2005 en behoort met ruim 1500 webwinkels tot de top van Nederland. Een bedrijf met 8 enthousiaste en gedreven professionals, die zich elke dag volledig inzetten om vele webwinkels te ondersteunen. Webwinkels waar ondernemers dagelijks hun inkomsten mee verdienen.

shoptrader