Nieuwe generatie websites maakt online eten bestellen nu wel heel eenvoudig

Eten bestellen

Heb jij na een dagje werken geen zin om te moeten koken? Je bent niet de enige! Tegenwoordig heb je de mogelijkheid om achter je PC je lievelings eten te bestellen, en dat door heel Nederland. Trek in broodjes? Pizza? Chinees? Shoarma? Of liever eenvoudig wat drinken? Alles kan en mag, bij ifoods, dé online eten bestellen site.

Op de website tik je simpelweg je postcode in, en voilà, er komt een lijst met restaurants in jouw buurt waar je kunt bestellen. Je klikt je lievelingseten aan, rekent af, en binnen de kortste keren staat de bezorger bij jou aan de deur. Dit heeft een aantal baten ten opzichte van het oude bestelsysteem-Je hoeft niet meer naar de restaurants te bellen-Je besteld eenvoudig je favoriete eten achter je computer-Met enkele muisklikken heb jij zo je lievelingsmaaltijd besteld én betaald-Je kunt afrekenen met credit card of IDealOm als restauranteigenaar op de website van ifoods te komen moet u eerst uw restaurant aanmelden. Dit gebeurt op basis van no-cure-no-pay, er zit dus geen addertje onder het gras. Eenmaal aangesloten staat je restaurant in de databank en kunnen klanten eten orderen bij je bedrijf.

Ifoods biedt ook de mogelijkheid aan bedrijven om op conto te bestellen. Hierbij zijn geen contante, aparte betalingen meer noodzakelijk. Geen rompslomp met declaraties, geen kostenbeheersing, en het beste is dat dit goedkoper is dan een cateraar! Ifoods maakt alle uitgaven inzichtelijk via de website door middel van een gespecificeerde factuur.

Stefan Wijnen