Nieuwe frisse wind binnen de wijnbranche

Al sinds de opkomst van e-commerce wordt de online wijnmarkt overspoeld door wijnliefhebbers die aan hun ‘hobby’ een extra zakcentje willen verdienen. Toen het online winkelen nog in de kinderschoenen stond was dit goed mogelijk, echter in die tijd enkel aantrekkelijk voor klanten met een grote afname.

Online winkelen is sterk in opkomst. Zo sterk dat de traditionele winkels in hun voortbestaan worden bedreigd. De vrijblijvendheid van een webshop is dus verdwenen, de consument verwacht een goede prestatie van de online verkoper. Tijd dus voor de online verkoper om zijn ‘afnemer’ nu als ‘klant’ te gaan beschouwen. Tijd dus voor een klantgerichte aanpak en service zoals de consument dat ook beleefd in een traditionele winkel. En dit is precies hetgeen dat Wijn-moment al vanaf haar oprichting doet: streven naar een gastvrije en behulpzame online omgeving. Voor alle klanten, grote afname of kleine afname en niet alleen dozen doorschuiven.

Wijn-moment is de eerste speler op de online wijnmarkt die haar focus heeft gelegd op service en informatievoorziening. En niet voor niks, steeds meer klanten vinden hun weg op Wijn-moment in het half jaar dat de webwinkel online is.
Wijn-moment help haar klanten bij het uitzoeken van een goede wijn. Daarbij zijn alle wijnen voorzien van een flyer met relevante informatie die voor een ieder te begrijpen is.
Deze manier van werken toont aan dat het ook in een online omgeving mogelijk is om een persoonlijke relatie met de klant op te bouwen. Iets waarmee Wijn-moment haar concurrentie ver achter zich laat.

Kortom, wat is uw wijn-moment?

marceline Klijnstra

Wijn-moment is een nieuw bedrijf dat met een frisse blik naar de wijnwereld kijkt. Wijn kiezen hoeft niet moeilijk te zijn, wijn moet vooral lekker zijn.