Nieuw! OMC voor de zelfbewuste single.

Op 01 oktober introduceert Internet Service Maré een nieuwe online meeting community voor singles: FUNMATCH.NL. Deze nieuwe site biedt een platform voor alleenstaanden die niet direct op zoek zijn naar een (vaste) relatie maar vooral nieuwe vrienden zoeken om samen gemeenschappelijke hobby’s uit te oefenen.

Uit onderzoek blijkt dat steeds meer mensen ervoor kiezen om bewust single te zijn. Onder het mom wel de ‘lusten’ maar niet de lasten speelt FUNMATCH.NL in op de toenemende vraag van singles die mede singles willen ontmoeten waarmee zij hobby’s en interesses kunnen delen, zoals samen sporten of reizen. Het draait dus allemaal om FUN en SAMEN leuke dingen doen zonder de druk van een relatie of sex op de achtergrond.

Het profiel van de single op FUNMATCH.NL laat duidelijk zien waarin iemand is geïnteresseerd. De site is opgebouwd uit de 6 hoofdactiviteiten: sporten, uitgaan, reizen, wellness, cultuur en culinair. Via een doorlopende agenda op het platform kunnen leden dagelijks kijken welke nieuwe singles zich ingeschreven hebben op het netwerk en voor welke activiteit zij iemand zoeken of welke interesses zij hebben.  Aan de hand van fijn gedefinieerde zoekopdrachten worden profielen ook gematched aan de hand van de ingevulde gegevens zoals hobby’s, geslacht, leeftijd en woonplaats. Door middel van chatten of het sturen van een bericht worden de eerste contacten gelegd. Het spreekt voor zich dat alle persoonsgegevens op FUNMATCH.NL strikt vertrouwelijk worden behandeld.

Voor meer informatie (niet voor publicatie)

Internet Service Maré B.V.

Maurice Reniers

Bernard de Wildestraat 630