Nieuw initiatief in tijden van corona

De naam en het bedrijf is net zo duidelijk en eigentijds als wat we doen. Frisse Jongens reinigen werkplekken, op een verfrissende manier. Wij ,Devon Zwierenberg (20) en Kaz Putters (21), zijn samen op dit idee gekomen tijdens een stage. Een schoonmaakbedrijf maakte een toetsenbord schoon met slechts een vochtig doekje. Bij nadere inspectie zagen wij dat het toetsenbord eerder vuiler dan schoner was geworden. Wij hebben hierop research gedaan en kwamen met een unieke werkwijze. Het concept werkplekreinigen is niet nieuw maar wij als jonge frisse ondernemers geven er wel een geheel eigen draai aan. Zo gebeurt het schoonmaken van toetsenborden, muizen en monitoren bij bedrijven geheel in pak met parelwitte sneakers. Wij zijn uitgerust met moderne en milieuvriendelijke schoonmaakproducten en ‘fluisterstille compressoren’. Dit om de medewerkers zo min mogelijk te storen tijdens de schoonmaak. Na afloop wordt er met speciale stofzuigers met HEPA filters (tegen het vrijkomen van fijnstof) de ruimte om de werkplek nog eens gereinigd. Onze visie is modern en uniek in de schoonmaakbranche. Wij zijn beiden geboren in een ondernemersgezin en kregen het ondernemen met de paplepel ingegeven. Wij houden regelmatig ruggespraak met onze ‘advisory board’ (een viertal bekwame ondernemers uit verschillende disciplines), net als de techstartups uit Silicon Valley. Nu veel bedrijven op slot zitten vanwege de corona-crisis bieden wij, de Frisse Jongens, een ‘complete-desinfectie’ aan waarbij wij een kantoorpand met desinfecterende middelen zo fris mogelijk maken. Ondertussen zijn wij actief binnen bedrijven die succesvol zijn in onder andere de ict en de communicatie- en dienstensector. Vooral de combinatie van het welzijn van de werknemers en hun omgeving én onze unieke performance vallen in de smaak. Wil je ons aan het werk zien? Kijk hier: https://frissejongensaanhetwerk.nl/video/ De Frisse Jongens hebben hun missie scherp voor ogen; ‘Wij gunnen iedereen een schone en verantwoorde werkplek’. Wil jij ook de Frisse jongens op je werk? Kijk dan op https://frissejongensaanhetwerk.nl.