Niet de grootste, wel de beste Roy Ishak Beste Opleider van Nederland 2014

Almere, 22 december 2014

Niet de grootste, wel de beste

Roy Ishak Beste Opleider van Nederland 2014

Roy Ishak is verkozen tot Beste Opleider van Nederland. Een unieke prestatie, want voor het eerst ging een freelance opleider er met de prestigieuze prijs vandoor. Roy Ishak werd door zijn cursisten beoordeeld met gemiddeld een 9,6.

De tweede editie van Beste Opleider van Nederland vond plaats op 18 december 2014 en werd georganiseerd door Springtest, Klantenvertellen.nl en het NBC Congrescentrum in Nieuwegein. Maar liefst 143 personeelsopleiders en trainingsinstituten streden om de hoogste eer. Pakweg 7.000 cursisten brachten een stem uit, onder wie 110 oud-deelnemers aan een cursus van Roy Ishak. Dankzij hun hoge waardering won Roy Ishak de felbegeerde publieksprijs in de categorie Sales en Marketing.

Beloning

De opleiders werden beoordeeld op inhoud, trainer, organisatie en contact aan de hand van cijfers en een toelichting. De titel Beste Opleider van Nederland is de ultieme beloning voor de opleider die het beste scoort bij cursisten. Het komt zelden voor dat een freelancer meedingt in dezelfde categorie als gerenommeerde opleidingsinstituten. Dat een freelancer wint, is uniek. ‘Ik moet nog steeds in mijn ogen wrijven,’ zegt Roy Ishak. ‘Helemaal omdat ik pas tien maanden zelfstandig ondernemer ben. Ik ben echt apetrots dat ik deze titel een jaar lang mag dragen.’

Actie

Roy Ishak verdiende zijn sporen als bevlogen ‘8-figure’ DM-copywriter en SEO-consultant. Aan de eerste cursus die Roy Ishak als zelfstandig ondernemer gaf, ging vijf jaar van voorbereiding vooraf. Jaren waarin hij elke reactie op vergelijkingssites analyseerde en tot in detail onderzocht wat deelnemers van een cursus verlangen. Dat bleek vooral actie te zijn. Roy Ishak: ‘Cursisten willen leren aan de hand van opdrachten, die direct toepasbaar zijn in de praktijk. En humor, dat vinden ze ook belangrijk. Ik ben geen doorsnee docent, maar een resultaatgerichte consultant. Door mijn ervaring met uiteenlopende markten zijn mijn cursussen direct toepasbaar in elke bedrijfstak. De deelnemers merken direct resultaat.’