MVO staat in de milieutechniek hoog op de agenda. Reehorst realiseert uw plannen en projecten, geheel volgens de richtlijnen van MVO

Reehorst Dordrecht is een ervaren partner in de milieutechniek. Het Technisch Installatiebedrijf beschikt naast ruime ervaring over alle wettelijk verplichte KIWA-erkenningen voor ontwerp, realisatie, keuring, onderhouden en sanering van boven- en ondergrondse opslaginstallaties en leidingsystemen voor gevaarlijke vloeistoffen.

Bodemonderzoek
Alle werkzaamheden worden uitgevoerd door onze procesgecertificeerde medewerkers; volgens onze procescertificaten BRL-SIKB 2000 en BRL-SIKB 7000.Voorbeelden van onze activiteiten binnen deze regelingen zijn:

• Het verrichten van milieukundig bodemonderzoek en advies;
  • Het nemen van grondwatermonsters uit peilbuizen, conform AS SIKB 2000 en daarin genoemde normen NEN 5744 en NEN 5745;
  • Bodembescherming;
  • Vloeren/inspecties;
  • Second opinion;
  • Vergunningen / aanvragen.

MVO
    Middels haar wettelijk verplichte SIKB-erkenningen op het gebied van milieukundig bodemonderzoek en bodemsanering is het bedrijf Milieutechniek een ervaren partij met betrekking tot bodemproblematiek.

Voor 2013 hebben wij behalve onze bestaande doelstellingen nog enkele speerpunten gedefinieerd:
    Het voeren van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO);
    Het uitdragen van het certificaat ISO 14001 (Milieuzorgsysteem voor bedrijven)

In het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen heeft Reehorst Dordrecht met keurig vervolg het certificeringstraject voor het verkrijgen van het certificaat ISO 14001 (milieumanagement) doorlopen. Wat geheel in lijn is met onze bezigheden die gericht zijn op het voorkomen en verhelpen van milieuschade.

Stefan Wijnen