Mouseflow Onthult Een Splinternieuwe User Interface, Bomvol Met Nieuwe Features

Mouseflow is een website analytics tool die bezoeken van gebruikers opneemt en daarvan heatmaps genereert waarin klik- en scrollgedrag van bezoekers wordt weergegeven. Mouseflow kan op bijna iedere website geinstalleerd worden en stelt bedrijven in staat om beslissingen te nemen die impact hebben op hun bottom-line.

“We zijn verheugd onze nieuwe user interface aan te kondigen – De Nieuwe Mouseflow!
De nieuwe user interface is sinds 10 september 2015 beschikbaar en is een complete herziening met nieuwe features zoals betere filters, funnels, betere playback van opnames, interactieve heatmaps, heatmap filter mogelijkheden, en nog heel veel meer.” zegt Lasse Schou, CEO en oprichter van Mouseflow.

In de komende maanden gaat het bedrijf meer en meer functionaliteit uitrollen in de vorm van analytics, funnel tracking, gebruikersidentificatie, en geavanceerde segmentatie voor heatmaps. Dit maakt Mouseflow een van de meest krachtige en gebruiksvriendelijke tools op de markt.
En klanten zijn er gek op:

“Mouseflow levert a-ha momenten op die traditionele analytics tools niet bieden!” – Hamilton Wallace, Small Business Marketing Consultant

“Ik sta perplex. Dit is zo krachtig en kosteneffectief vergeleken met andere tools – een super vondst!” – Ruth Cheesley, Virya Technologies

“Mouseflow is een integraal onderdeel van al mijn projecten. Met Mouseflow leer je meer over gebruikers in één week dan in één maand met gebruikelijke U/X testing. Doe jezelf een plezier en begin met Mouseflow!” – Nicholas Kreidberg, MTS Systems

“Mouseflow is letterlijk de redding voor mijn bedrijf! Dit product is echt fantastisch!” – Davide Masserini, DMware

Over Mouseflow:

Mouseflow is een website analytics tool die bezoeken van gebruikers opneemt en daarvan heatmaps genereert waarin bezoekers klikken, scrollen en focus leggen.

Mouseflow is in 2009 door Lasse Schou in Copenhagen, Denemarken opgericht terwijl hij een internetbureau leidde. Hij voorzag een product dat de groeiende vraag naar moderne analytics kon voorzien, maar voor een betaalbare prijs. Hij wilde zijn klanten de bezoekers achter de nummers beter doen laten begrijpen, waarbij complexe data behapbaar en toegankelijk gemaakt zou worden voor iedereen. In de korte periode na lancering volgde onmiddellijk en wijdverspreide aandacht vanuit de analytics en marketing hoek.

Vandaag de dag heeft Mouseflow over 45.000 klanten waaronder Philips, Samsung, Virgin, Intuit, Sears, Pepsi, AT&T, Autodesk, Microsoft, Vodafone, Accenture, Deloitte, Telefonica, Bosch, Trend Micro, Opel, en meer. Mouseflow heeft kantoren in de Verenigde Staten, Denemarken, Duitsland en Nederland. Om meer te weten te komen over Mouseflow, bezoek http://www.mouseflow.nl, bel +31 (0) 23 – 545 00 38, of email support@mouseflow.nl.
Contactinformatie
Steven van Vessum