Mobiele websites voor horeca bedrijven

Horeca Mobiel richt zich op het maken van mobiele websites voor horeca bedrijven. De mobiele websites zien eruit als een app die er zeer overzichtelijk uitziet.
Bezoekers die op de mobiele website komen zullen op deze manier veel sneller kunnen zien wat de menukaart te bieden heeft, hoe de gerechten eruit zien, wat de locatie is enz.

Horeca Mobiel neemt al het werk uit handen. Omdat de meeste content en afbeeldingen van de desktop website overgenomen kan worden, zal de oplevering van de mobiele website al binnen 3 werkdagen gerealiseerd kunnen worden.

Een mobiele website is tegenwoordig een MUST omdat steeds meer mensen tegenwoordig via hun mobiel het internet op gaan. Met name horeca websites worden veel bezocht via mobiele telefoons. Misschien wel herkenbaar bij uzelf of vrienden dat er na het shoppen of werken nog behoefte is aan een hapje eten in de stad. De speurtocht naar een goed restaurant verloopt uiteraard via de mobiele telefoon want er is geen computer in de buurt en elke restaurant in en uit lopen om een keuze te maken kost teveel tijd…

Horeca Mobiel zorgt er o.a. voor dat bezoekers op een snelle manier door de mobiele website heen kunnen bladeren, snel een reservering kunnen plaatsen en snel kunnen zien waar het restaurant ligt.
Loop geen klanten mis door een onvriendelijke website voor het mobiele verkeer.

Naast het ontwikkelen van mobiele websites richt Horeca Mobiel zich ook op de traditionele (desktop) websites. Veel horeca bedrijven hebben namelijk nog steeds een website die niet meer bij deze tijd past. Of nog erger: de content op de website klopt niet meer of de helft van de pagina\’s bestaat niet meer. En dat kan natuurlijk niet meer anno 2013.

Een website is natuurlijk ook het visitekaartje van het bedrijf. En als mensen jouw website bezoeken wil je natuurlijk een goede indruk achterlaten. Voorkom dus dat mensen naar de concurrent gaan omdat de website het af heeft laten weten.