Met een Roll Up display regelt u zelf uw eigen standbouw

Presentatiesystemen zijn bij het participeren aan beurzen van gigantisch belang voor uw bedrijf. Tegenwoordig zijn presentatiesystemen namelijk niet meer weg te denken op elke beurs. Een Roll Up display is daarbij een van de populairste presentatiemiddelen. Er is de afgelopen jaren een wildgroei ontstaan van de vraag naar deze presentatiemiddelen. De Roll Up Display is een uitrolbare display die bestaat uit uitklapbare voetjes en de display (oftewel: poster). Het voordeel van de Roll Up Display is dat deze binnen slechts enkele seconden opgezet is. Dankzij de lage prijs is het zeer geschikt voor elk soort presentatie en bij deelneming aan een beurs. Als u klaar bent met uw presentatie rolt u eenvoudig de afbeelding weer in de casette.

Standbouw
Beursdeelname gaat paarsgewijs met een grote kostenpost; standbouw. Omdat standbouw volledig uitbesteden enorm duur is, nemen heel wat bedrijven dit voor eigen rekening. De Roll Up display is daarbij een veelgebruikt item dankzij de gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Maar het blijft niet enkel bij Roll Up Displays, er zijn veel meer presentatiemiddelen die u kunt inzetten bij uw presentatie. Waar de Roll Up Display een kleine display is, is de presentatiewand dé manier wanneer u zo veel mogelijk wilt opvallen met uw bedrijf. Het zijn de echte eyecatcher op elke beurs. Met een presentatiewand zijn veel premiums mogelijk, denk hierbij aan ingebouwde LCD schermen, brochureplanken, productplanken, vitrines.
Is het u niet geheel duidelijk wat onze presentatiesystemen aan uw standbouw kunnen toevoegen, kom dan rustig eens langs bij ons filiaal en laat u overtuigen door de uitstraling en kwaliteit van onze presentatiesystemen.

Stefan Wijnen