Mementa levert grafstenen met het oog voor uw persoonlijke wens

Op het moment dat een naaste dierbare overleden is, zult u een zoektocht starten naar een passend, mooie en eervolle grafstenen. Dan is het fijn dat u een betrouwbare partner inschakelt die uw wensen en behoeftes op een persoonlijke wijze vertaald naar een tastbaar monument. Mementa BV is expert in het leveren en plaatsen van grafstenen. Hierbij staan dienstverlening, kwaliteit, heldere afspraken, service en zeker ook betaalbaarheid centraal.

Doorgaans wordt een grafsteen geproduceerd uit natuursteen, maar ook uit materiaal als glas, hout en RVS. Alle grafstenen die u treft op de site van Mementa zijn verkrijgbaar in verschillende materiaalsoorten en een variëteit aan afmetingen. Indien u liever zelf een grafsteen wilt ontwerpen komt u in contact met onze ontwerper. Maar ook dan vergt het uitkiezen van een grafsteen de nodige tijd, en vergeet ook zeker niet de levertijd van de grafsteen. Het advies van Mementa is dan ook om pas een grafsteen te bestellen wanneer u 100% zeker weet dat deze volledig naar uw wens is. Een overlijden kan soms sneller gaan dan verwacht, waardoor u in tijdnood komt. Echter is de keuze van de grafsteen bindend, u zult in het algemeen niet de grafsteen vervangen indien deze al geplaatst is.

Mementa biedt u de mogelijkheid om een persoonlijke grafsteen te bestellen via het internet. Dit is ideaal voor mensen die zich moeilijk kunnen verplaatsen of verder weg wonen van onze vestiging. De benodigdheden die gebruikt worden voor de grafstenen komen doorgaans uit India, Paradiso genaamd. Laat u niks anders wijs maken door leveranciers, al het steen komt uit dezelfde bron vandaan.

Stefan Wijnen