meer inkomen en een gezonde lifestyle

WAT ZOEKT Ú?

De weg naar een onbezorgde toekomst?

Wij zoeken mensen die kunnen doorzetten, maar geen verkopers dus geen thuisparty’s of met spullen gaan sleuren bij bekende.

1)      500,- per maand met circa 4-6 uur werken per week

2)      1500,- per maand met circa 6-10 uur werken per week

3)      4000,- per maand met circa 15 uur werken per week

Ook te combineren met uw huidige baan, uitkering, bedrijf!

Geen specifieke opleiding of ervaring vereist.

Mvg

Willem&Maria Zijl

willem zijl

WAT ZOEKT Ú?   Meer inkomen, meer vrije tijd, financiële onafhankelijkheid, eigen baas zijn, een gezonde lifestyle? De weg naar een onbezorgde toekomst? Wij zoeken mensen die kunnen doorzetten, maar geen verkopers dus geen thuisparty's of met spullen gaan sleuren bij bekende. Wij kunnen u laten kennismaken met een zeer unieke werkwijze, waarmee u parttime een méér dan een fulltime inkomen kunt realiseren, afhankelijk van de optie die u kiest: 1)      500,- per maand met circa 4-6 uur werken per week 2)      1500,- per maand met circa 6-10 uur werken per week 3)      4000,- per maand met circa 15 uur werken per week   Deze inkomstenbron kan bovengemiddeld en blijvend worden en is zelfs overerfbaar! Zeer uniek! Bent u die enthousiaste doorzetter (m/v) die openstaat voor iets nieuws? Dan komen wij graag met u in contact om u te informeren over de mogelijkheden. Ook te combineren met uw huidige baan, uitkering, bedrijf! Geen specifieke opleiding of ervaring vereist.   Wilt u meer informatie mail ons dan info@youcandoit.nu , of bekijk de website www.youcandoit.nu Mvg Willem&Maria Zijl