Leemans Schoenen breidt uit met 2 nieuwe ECCO Shop-In-Shops!

Zaterdag 22 oktober a.s. vindt de feestelijke opening plaats van de nieuwe ECCO Shop-In-Shops in de Leemans schoenenwinkels in Haarlem Schalkwijk (Rivieradreef 29) en Lisse (Kanaalstraat 50). De Shop-In-Shops van het van oorsprong Deense schoenenmerk beschikken over een geheel nieuw interieurconcept dat eer doet aan de Scandinavische wortels van het Deense familiebedrijf. Op zaterdag 22 oktober kunnen klanten onder het genot van een hapje en drankje de nieuwste ECCO-collectie bekijken. Klanten ontvangen tijdens de feestelijke opening bij aankoop van een paar Ecco schoenen een leuk cadeautje en bij besteding vanaf € 79,99 ook nog eens een gratis wellnessvoucher t.w.v. € 32,50.

“Wij verkopen al sinds het prille begin van het merk in Nederland,  de schoenen van ECCO en nog steeds brengt het ons dagelijks meer en meer tevreden klanten, aldus directeur Jacques Leemans over de uitbreiding van het ECCO assortiment in IJmuiden en Amsterdam Osdorp. De winkels in Beverwijk, Woerden, Mijdrecht en Noordwijk beschikten al eerder over een Ecco shop-in-shop.

Over Leemans Schoenen

Leemans Schoenen, een waar familiebedrijf dat wordt gerund door Jacques en Simon Leemans, hecht al meer dan 120 jaar veel waarde aan kwaliteit, design en comfort. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot 15 winkels, gevestigd in Amsterdam, Woerden, Nieuw-Vennep, Purmerend, Haarlem, IJmuiden, Beverwijk, Hoofddorp, Hillegom, Lisse, Mijdrecht en Noordwijk,  een Tamaris Store in Haarlem, een outlet in Hoofddorp en natuurlijk een webwinkel. Alle winkels hebben  een uitgebreid comfort assortiment, naast hele- en halve schoenmaten zijn er ook breedte maten in E t/m M en schoenen met uitneembaar voetbed verkrijgbaar. Leemans Schoenen biedt haar klant een uitgebreide keuze uit modieuze modellen van diverse A-merken, zoals Ara, Australian, Clarks, Ecco, Rieker, Skechers, Tamaris en nog veel meer! De medewerkers zijn goed op de hoogte en adviseren de klant met plezier bij de aankoop van de juiste schoen.

Over Ecco

Ecco is het enige grootschalige schoenenbedrijf dat het hele productieproces in eigen handen heeft; alle belangrijke stappen van het schoenmaken – van de eigen leerlooierij tot ontwerp, productie en detailhandel. Sinds de oprichting in 1963 door Karl Toosbuy zijn meer dan 350 miljoen paar ECCO-schoenen over de aardbol gestapt. De Scandinavische ontwerpfilosofie van ECCO, “de schoen moet de voet volgen”, is de leidraad van het familiebedrijf.

Schoenen heeft u nooit genoeg, kom dus tijdens de feestelijke ECCO SIS openingen langs in onze winkel te Haarlem Schalkwijk (Rivieradreef 29) of Lisse (Kanaalstraat 50) en profiteer van alle voordelen!  Neem voor de Ecco collectie ook alvast een kijkje op leemansschoenen.nl/ECCO

Leemans Schoenen