Leemans Schoenen beloont haar klanten tijdens de Voordeeldagen!

Van 17 t/m 20 maart kunt u uw schoenencollectie bij Leemans Schoenen weer eens heel voordelig aanvullen. Zelfs de nieuwe voorjaars en zomer collectie is afgeprijsd met minstens 20% korting.  Members profiteren zelfs nog eens van 5% extra kassakorting!

Nog geen member?

Bezoek tijdens de Voordeeldagen één van onze winkels en vul de flyer in. U profiteert direct van de 5% extra memberskorting en ontvangt tevens een klantenpas, waarmee u kunt sparen voor nog meer leuke kortingen! Daarnaast wordt u als eerste op de hoogte gesteld van al onze evenementen en speciale acties zoals exclusieve kortingsacties op nieuwe collecties,  ladies/gent’s avonden, productpresentaties van onze merken en consults van het voetencentrum voor persoonlijk voetadvies.

Over Leemans

Leemans Schoenen, een waar familiebedrijf dat wordt gerund door Jacques en Simon Leemans, hecht al meer dan 120 jaar veel waarde aan kwaliteit, design en comfort. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot 15 winkels, gevestigd in Amsterdam, Woerden, Nieuw-Vennep, Purmerend, Haarlem, IJmuiden, Beverwijk, Hoofddorp, Hillegom, Lisse, Mijdrecht en Noordwijk,  een Tamaris Store in Haarlem, een outlet in Hoofddorp en natuurlijk een webwinkel. Alle winkels hebben  een uitgebreid comfort assortiment, naast hele- en halve schoenmaten zijn er ook breedte maten in E t/m M en schoenen met uitneembaar voetbed verkrijgbaar. Leemans Schoenen biedt haar klant een uitgebreide keuze uit modieuze modellen van diverse A-merken, zoals Ara, Australian, Björn Borg, Clarks, Ecco, Esprit, Rieker, Skechers, Tamaris en nog veel meer! De medewerkers zijn goed op de hoogte en adviseren de klant met plezier bij de aankoop van de juiste schoen.

Schoenen heeft u nooit genoeg, kom dus tijdens de voordeeldagen langs in één van de winkels of bestel met korting op leemansschoenen.nl! Ook de openingstijden van de winkel bij u in de buurt staan op de website vermeld.

Alen Sirovica