Lancering Zankyou Nederland: bruiloftsite & online cadeaulijst

Met de lancering van Zankyou.com in Nederland, is Zankyou nu beschikbaar in 17 landen

De meest populaire online cadeaulijst van Europa nu ook beschikbaar in het Nederlands en daarmee in 8 verschillende talen

Zankyou, het enige bedrijf dat online cadeaulijsten aanbiedt over de gehele wereld (Europa, VS, Latijns Amerika) heeft in december twee nieuwe websites gelanceerd, Polen en Nederland, en daarmee wordt ook meteen Vlaams België bedient. Dat maakt Zankyou.com nu te gebruiken in 17 landen, in een totaal van 8 verschillende talen.

Amsterdam – Zankyou, de marktleider op het gebied van trouwportals in Europa, biedt aankomende bruidsparen geheel nieuwe mogelijkheden voor de organisatie voor hun bruiloft: in de maand december verwelkomt het bedrijf twee nieuwe talen en dus de mogelijkheid voor Poolse en Nederlandse/Vlaamse bruiden om de handige cadeaulijst en bruiloftsite van Zankyou te gebruiken.

De cadeaulijst bruiloft van Zankyou geeft bruidsparen de gelegenheid geld te vragen op een eenvoudige en elegante manier. Zonder enige verplichting het geschonken geld bij een bepaalde winkel te besteden, kunnen bruidsparen een cadeaulijst samenstellen met enkel cadeaus die zij graag willen hebben. Het geld dat ze krijgen van hun gasten kunnen zij na afloop in alle vrijheid besteden, waar ze maar willen, wanneer ze maar willen.

Daarnaast kunnen bruidsparen met behulp van Zankyou een eigen, persoonlijke bruiloftsite maken, een service die wij helemaal gratis aanbieden! Hierop kunnen zij alles kwijt over de Grote Dag en alles wat daarbij komt kijken: programma van de trouwdag, hotels, locaties. Ook kunnen zij foto´s, video´s en widgets plaatsen. De bruiloftsite kan het koppel helemaal aanpassen naar eigen wens, om het de huidige generatie bruidsparen gemakkelijk te maken.

Zankyou in cijfers:

Meer dan 50.000 bruidsparen hebben in 2010 Zankyou gebruikt om hun bruiloft te organiseren.

In 2010 zijn meer dan 400.000 cadeaus gegeven via de cadeaulijst bruiloft van Zankyou.

De Zankyou website wordt per jaar meer dan 46 miljoen keer bezocht, met meer dan 1.100.000 unieke bezoekers per maand.