Laat uw relaties mee genieten van het aankomende strandweer en schenk een bedrukte strandbal

De zomer is op komst en wat is er nu lekkerder dan in de zomer met vrienden of vriendinnen naar het zandstrand te gaan, een meertje of het zwembad. Uiteraard moet je je daar wel zien te vermaken, leuke activiteiten doen om een dag mee te vullen. Van Helden Relatiegeschenken begrijpt de klant en de markt en biedt u daarom strandballen bedrukken aan.
Een efficiënt en laag geprijst relatiegeschenk in zomerse tijden zijn onze prachtige bedrukte strandballen. Als groothandel hebben wij strandballen in diverse soorten, maten en kleurcombinaties die allemaal met persoonlijke bedrukking besteld kunnen worden. Voordat u uw persoonlijke strandbal bestelt sturen wij allereerst een drukvoorstel met een schets van het door u bestelde artikel. Ingeval u deze goedkeurt gaan wij over tot het feitelijk bedrukken in onze eigen drukkerij.

Zakmessen Bedrukken
Een ander voorbeeld van een efficiënt en billijk relatiegeschenk zijn onze bedrukte zakmessen, tangen en multitools. Messen met bedrukking bestellen is een zeer gepast relatiegeschenk omdat je als mens zijnde regelmatig gebruik moet maken van messen en tangen. Vlijmscherpe prijzen voor het bedrukken van uw messen en multitools. Laat bij Van Helden Relatiegeschenken uw messen bedrukken en schenk ze aan uw relaties of klanten. Wij beschikken over een ruim assortiment aan messen, tangen en multitools. Kijk snel op onze site voor het actuele aanbod.

Toelichting technieken
Op onze website geven wij u een verklaring m.b.t. alle gebruikte moderne productietechnieken voor het bedrukken, graveren, borduren of etsen van uw bestelde relatiegeschenken, give aways, bedankjes, premiums en promotionele artikelen.

Stefan Wijnen