Kooloos zonwering presenteert, als Somfy partner, het Home Motion Programma

Kooloos Zonwering is partner van het Somfy Home Motion programma en presenteert vol trots het Home Motion programma. De vernieuwende I-O Home control systemen worden door Somfy Nederland B.V. op indrukwekkende wijze getoond in Villa Arena te Amsterdam.
Naast zonwering zijn ook verlichting, verwarming, gordijn systemen, schuifhek systemen, binnenzonwering en garagedeuren te zien welke allemaal met het vernieuwende IO Home Control systeem zijn te besturen.

Kooloos Zonwering is als kwaliteitsbedrijf door Somfy geselecteerd. De toepassingen zijn niet alleen in Villa Arena te bewonderen maar ook bij de Home Motion Partners.
De adviseurs van Kooloos Zonwering ontvangen u graag in de showroom te Bunschoten, op De Kronkels 20 om u te informeren en te adviseren over de nieuwste mogelijkheden.
Zo kunt u met eigen ogen zien hoe de producten bediend kunnen worden met een tablet of smartphone!

Moderne consumenten kiezen al voor het gemak om toegangsbewaking, alarmsystemen, gordijnen, verlichting, rolluiken gekoppeld via 1 systeem te besturen. Zo kunt u op afstand zien, via uw tablet of smartphone, of bijvoorbeeld de rolluiken gesloten zijn, maar u kunt ze ook op uw vakantiebestemming besturen.
De enige voorwaarde is dat er internetverbinding aanwezig moet zijn.

U bent van harte welkom in de mooie showroom van Kooloos Zonwering te Bunschoten waar beleving en emotie perfect samen gaan met kwaliteit en functionaliteit!