Keuzes voor presentatiesysteem: Presentatiewanden, rollup banner of banner stands!

Als u vaak op weg bent voor bedrijfs- en/of productpresentaties te geven weet u hoe belangrijk een goed presentatiesysteem is. Er zijn globaal drie soorten systemen die elk hun specifieke voordelen hebben met betrekking tot flexibiliteit, gebruiksgemak en kosten, namelijk Presentatiewanden, Rollup Banner en Banner Stands. Zie hieronder voor een overzicht van de eigenschappen.

Presentatiewanden
Een presentatiewand is de oplossing als u zich op een professionele manier wilt presenteren. Met een uiteenlopend assortiment aan presentatiewanden hebben wij ook voor u een mooi en tevens zeer duurzaam presentatiesysteem in huis. Hiermee zult u op een efficiënte en doeltreffende wijze uw doelgroep bereiken. Onze presentatiewanden zijn zeer simpel op te zetten en ideaal te gebruiken op beurzen, evenementen, congressen vakdagen en andere gelegenheden.

Rollup Banners
Bent u op zoek naar een presentatiesysteem dat binnen enige seconden staat, eenvoudig te verplaatsen is en verpakt zit in een handige draagtas. Dan is de Rollup Banner de juiste oplossing voor u. Of u de Rollup Banner nu gebruikt voor een verkooppresentatie of op b.v. een beurs, het voegt ten allen tijde iets toe aan uw presentatie.

Banner stands
Een Banner Stand heeft veel voordelen. Het systeem is licht in gewicht en daardoor uitermate gemakkelijk te vervoeren en op te zetten. Daarnaast is het voor de gebruiker mogelijk om op eenvoudige wijze een nieuwe print te monteren. De Banner Stands zijn er in verscheidene maten en modellen. Iedere banner stand is eventueel uit te breiden met een lichtspot.

ExpoStoreOnline.com is de leverancier van Mobiele Presentatiesystemen. Voor elk type presentatie een passend systeem. In onze collectie kunt u kiezen uit verschillende uitvoeringen van een Banner Stand, een Roll Up Banner, een Presentatiewand, een Beurswand, een Mobiele Balie of een Brochurehouder. Wij leveren uitsluitend producten die 100% gebruiksklaar zijn. Dit voorkomt voor u verrassingen achteraf.

Ruben Vermeer