Kerstontbijt verboden voor Sinterklaas!

Het is eigenlijk natúúrlijk ten strengste verboden om het over de Kerstmis te hebben nu Sinterklaas net voet aan wal heeft gezet! Maar ja….voor Ontbijtservice Noorderland beginnen de aanvragen voor Kerstontbijtbuffet voor bedrijven alweer binnen te komen. Nogal wat bedrijven sluiten het jaar graag gezellig en smakelijk af met een gezamelijk, feestelijk Kerstontbijt. Drukke weken ver voor de kerst dus voor Ontbijtservice Noorderland die de Kerstontbijten in buffetvorm verzorgd, geheel ,natuurlijk, feestelijk aangekleed in kerstsfeer compleet met kerststukjes, kerstservetjes, kerstversiering en kaarsjes, veel kaarsjes! Een luxe Kerstontbijt buffet wat bestaat uit een uitgebreide keuze van o.a. kraakverse broodjes, roomboter croissants, Kerststol met amandelspijs, een uitgebreid Frans kaasplateau, brownies, goed beleg en de verrukkelijke huisgemaakte jam en natuurlijk een scharreleitje en vers geperste jus d’orange. Een geweldige afsluiting met alle collega’s van een werkzaam jaar en een smakelijk alternatief van het welbekende  Kerstpakket.

Ook zijn er bedrijven die juist weer de voorkeur geven het nieuwe jaar in te luiden met een nieuwjaarsontbijt om het nieuwe jaar smakelijk te beginnen en ook daar staat Ontbijtservice Noorderland vanaf 2 januari voor klaar. Ontbijtservice Noorderland biedt 2 verschillende heerlijke ontbijtbuffetten van hoge kwaliteit. De lekkerste vers gebakken roombotercroissants en knapperige pistoletten alles uit eigen bakkerij en de sinaasappels worden iedere morgen vers geperst. Fijne vleeswaren en goede kaas. De jam wordt  zelf gemaakt en het fruit is vers, luxe en uitgebreid. Zij bieden het ontbijtbuffet in verschillende vormen aan, geheel naar uw wens.

Eerste Kerstdag kan ook een verrassende start maken met een luxe Kerstontbijt aan huis bezorgd, misschien om een geliefde, familie of vrienden kado te doen  met Kerst of een luxe start voor thuis met het gezin. De Kerst kan je niet beter beginnen dan met een heerlijk uitgebreid luxe Kerstontbijt.  Uiteraard gevuld met de lekkerste croissanten, kerststolletjes, gerookte zalm, goed beleg, knapperige vers gebakken broodjes, vers geperste sinaasappels en natuurlijk een scharreleitje en zijn de Kerst Ontbijten geheel in
Kerstsfeer aangekleed met Kerstservetten, Kerstballetjes, Kerstkransjes etc..Een heerlijke start van een feestelijke dag!

Op tweede Kerstdag is Ontbijtservice Noorderland gesloten en geniet het bedrijf dan zelf van een zalig, uitgebreid Kerstontbijt!

Ontbijtservice Noorderland bezorgd in Groningen en Drenthe, 7 dagen per week (met uitzondering van tweede Kerstdag) vanaf 6 uur ‘s morgens tot 13.00 uur ‘s middags voor de echte uitslapers. Bestellen kan via het bestelformulier op de site ( www.ontbijtservice-noorderland.nl ) of telefonisch op 0616688744