Kans op luxe relatiegeschenken bij Van Helden Eindejaar Prijzenfestival

Nog ruim een week en dan begint het jaar 2012. Als u nog voor de jaarwisseling relatiegeschenken besteld bij Van Helden relatiegeschenken, maakt u kans op extra luxe relatiegeschenken.
We verloten namelijk t/m 31 december 2011 onder klanten maar liefst 25 prijzen; 12 Charles Dickens sets en 13 Hometrainers.

luxe relatiegeschenkenHoe kunt u één van de 13 hometrainers winnen?
Plaats tussen 19 t/m 31 dec. 2011 een online bestelling. Iedere dag trekken we uit alle online bestellingen van die dag één winnaar. Denk bijvoorbeeld aan de, met uw bedrijfslogo bedrukte, Agenda relatiegeschenken als u die nog niet heeft!
> Kijk iedere dag op Vanhelden.nl/winnaars of u de winnaar bent!

Hoe kunt u één van de 12 charles dickens sets winnen?
Uit alle relatiegeschenken bestellingen van 2011 trekken we per maand 1 winnaar. Dus alle klanten die in 2011 besteld hebben maken kans op een Charles Dickens set! De 12 maandtrekkingen (jan. t/m dec. 2011) vinden plaats van 19 t/m 30 dec. 2011 (1 trekking per dag).
> Kijk iedere dag op Vanhelden.nl/winnaars of u de winnaar bent!

De Charles Dickens set bevat een paraplu/wandelstok + gepersonaliseerde schrijfset + laptoptas + schrijfmap. 2012 is het Charles Dickens Jubileumjaar want dan wordt zijn 200e verjaardag gevierd. Bekijk hier het nieuwsbericht.

Actievoorwaarden
– de winnaar van de vorige dag zetten we iedere dag vóór 10.00 uur op Vanhelden.nl/winnaars.
– de prijzen worden begin januari 2012 aan de winnaars opgestuurd. Alleen de 13 hometrainers of de Charles Dickens set die we in december 2011 verloten worden opgestuurd aan de winnaars na betaling van de factuur van de bestelde artikelen.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Of bent u op zoek naar promotieartikelen voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer