Kaartleggen bij mediums

Een van de meeste gevraagde diensten aan mediums is het kaartleggen. Door gebruik te maken van kaarten kunnen de mediums een vooruitzicht krijgen in jouw toekomst. De meeste mediums gebruiken het leggen van kaarten als leidraad om jouw toekomst te zien. Er zijn een aantal kaarten heel erg bekend. De twee meest gebruikte methodes zijn de tarotkaarten en de lenordmand. Welke kaarten je ook gebruikt maakt in principe niet uit wel zijn er een aantal gouden regels die bij het leggen van kaarten gelden. Zo dienen de kaarten altijd voor gebruik goed geschud te worden. Wanneer je naar een medium gaat is het dus belangrijk voor jou om hier goed op te letten. Gelukkig laten de meeste mediums dit over aan hun klanten. Hiermee krijgen de kaarten meteen de juiste energie mee. Mediums beweren dat de kaarten tijdelijk de energie van de klant tot zich nemen. Wanneer je gebruik maakt van een online medium is het wel iets lastiger om alles te controleren. Het gaat hierbij om goed vertrouwen. Meestal wordt er geadviseerd aan de klanten om ‘stop’ te roepen zodat er wel energie van de klant naar de mediums gaan.

Nadat het schudden is gebeurt is gaan de mediums over tot het leggen van de kaarten. dit gebeurt meestal in een vast patroon. Mediums hebben de neiging om te beginne in het verleden om zo een chronologische tijd volgorde te maken naar het heden en de toekomst. Je moet niet raar opkijken als er mediums zijn de een volledig eigen kaartlegging gebruiken. Deze methodes maken niet veel uit dit komt doordat kaarten nier direct antwoorden geven op vragen die je stelt. Mediums dienen de kaarten zelf te voelen en te combineren. Door gebruikt te maken van dit principe kunnen ze kijken wat er over de klant te vertellen is.

Er wordt geadviseerd om geen gebruik te maken van mediums die een persoonlijke band hebben met de klant. Hierdoor kunnen negatieve ervaringen overspringen of kunnen de mediums informatie achter de hand houden. In het ergste geval gaan de emoties van de mediums meespelen in het kaartproces waardoor er wensen, angsten en gevoelens vervormd worden. Dit mag dus nog de leidraad vormen en moet ten alle tijden voorkomen worden.

Zoals eerder gezegd zijn de twee bekendste kaartleg methodes de tarotkaarten en lenordmand. Deze twee methodes ontlopen elkaar niet veel. Het enige verschil in de methodes voor mediums is het gebruik van de kaarten. Er worden namelijk verschillende kaartzetten gebruikt. Mediums kunnen op het moment zelf bepalen welke kaarten zij gaan gebruiken. Dit kan gebeuren door te kijken naar de energie van de klant en welke type kaart een goed gevoel geeft. Uit eindelijk geven beiden kaarten wel dezelfde uitkomst. Mediums dienen in beiden gevallen zich af te scheiden van de buitenwereld en de energie daarvan. Door gebruik te maken van aardingsmeditatie kunnen mediums zich afsluiten voor de energie van de buitenwereld. Mediums hoeven dit niet heel de dag te doen maar één keer per dag volstaat. Dit is dan ook de reden dat u niet bang hoeft te zijn met online sessies dat mediums dit heel de tijd gaan doen.