Isolatiebedrijf isoleert uw woning voor het milieu en uw portemonnee

Isolatiebedrijf rekent nog steeds gunstige btw-tarief
Vanuit de overheid wordt de woningisolatie al jaren sterk gemotiveerd. Ondanks bezuinigingen op de meeste subsidiepotjes, valt woningisolatie nog altoos onder het gunstige btw-tarief van 6%. Dit is omdat woningisolatie een zeer doeltreffend middel is om de CO2-uitstoot te reduceren en zodoende de mondiaal afgesproken reductie-afspraken te halen. De gemiddelde huisbezitter is hier misschien niet zo in geïnteresseerd, totdat deze leert dat met een relatief kleine investering in vloerisolatie en/of dakisolatie het comfort in de woning significant kan worden vergroot en de energierekening dusdanig wordt verlaagd dat de investering zichzelf makkelijk terugverdient. Die duurzame investering helpt daarnaast de waarde van het huis te vergroten en is een bijkomend kwaliteit die helpt uw woning sneller te verkopen.

Polyurethaan isolatie
Het huismerk van Technisol is Pur’fect; Polyurethaan met de hoogste isolatiewaarde! Voor de technici: met een waarde vanaf 0,022 W/mK heeft Pur’fect een uitzonderlijk lage warmtegeleidingscoefficient, kortom de maximale isolatiewaarde. Pur’fect heeft de onderstaande eigenschappen:

– Toepasbaar binnen een groot temperatuurbereik
– Goede mechanische eigenschappen
– Stabiel en vormvast
– Milieuvriendelijk
– Lichtgewicht
– Bestand tegen zwakke zuren en basen, olien, vetten, benzine en andere koolwaterstoffen zoals styreen.

Voorbeelden toepassing
– Vloerisolatie
De voeten bepalen voor een groot deel het warmtecomfort van mensen. Het (goed) isoleren van de vloer is dus zeer doeltreffend om het klimaat van uw huis te verbeteren.
Tegen de onderzijde van de vloer kan een naadloze pur’fect isolatielaag worden aangebracht. Deze laag zorgt voor een perfecte warmte-isolatie en bovendien verhindert het doordringen van vocht vanuit de kruipruimte.

– Dakisolatie
Warme lucht stijgt op, dus om warmte vast te houden in het huis is de isolatie van het dak zeer beduidend. Polyurethaan isolatie met Pur’fect kan gemakkelijk en doelmatig worden aangebracht tegen de binnenkant van daken en wanden. De naadloze schuimlaag beschermt tegen kou, hitte, vocht en tocht en volgt alle contouren van het oppervlak en hecht op alle materialen en ondergronden.

Technisol
Technisol is een gerenommeerd vakbekwaam verwerkend en uitvoerend isolatiebedrijf en geeft u volledige kwaliteitsgarantie op materiaal én verwerking. Isolatie en isoleren is ons vak!

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer