Informatieavond Barneveld

Barneveld – Op 13 augustus aanstaande organiseert de franchise organisatie van De Klussenier een informatieavond in Barneveld. Voor deze avond worden allround vakmensen van harte uitgenodigd langs te komen om zich te laten informeren over aan de slag te gaan als zelfstandige in de bouw- renovatiebouw en onderhoud Uiteraard zijn de partners van harte welkom mee te komen.

Start als ondernemer in renovatie en onderhoud

De bouwsector heeft het over de hele linie behoorlijk te verduren de afgelopen tijd en verbetering is voorlopig nog niet in zicht. De overheid probeert met o.a. de maatregel van 6% BTW op arbeid  in plaats van 19%, verbouwingen en renovaties een impuls te geven. Deze maatregel werd afgelopen maart van kracht en laat langzaam een positieve stijging van aanvragen zien.

Wat doe je als je in deze sector werkt of wil werken? Is er wel werk? Uit verschillend onderzoek is gebleken dat de particuliere huizenbezitter kiest voor verbouwen in plaats van een ander huis kopen. Ook blijken Nederlanders meer te sparen als voorgaande jaren en dit geld wenden ze aan voor verbouwingen in en rond het huis. De Klussenier richt zich op deze doelgroep en kan daarom prima aan de slag.

Meerwaarde van De Klussenier

Een allround vakman die zijn eigen bedrijf wil starten als Klussenier krijgt ondersteuning van de franchiseformule. Deze ondersteuning begint al bij het eerste gesprek met advies op maat over financiering en persoonlijke mogelijkheden. Denk hierbij ook aan het vervolgtraject met training, marketing en inkoopvoordeel bij landelijk bekende leveranciers. Als aangesloten Klussenier ben je niet alleen maar maak je met collega Klusseniers bijvoorbeeld gebruik van de gezamenlijke expertises om ook grotere bouwprojecten aan te pakken.

Informatieavond

De avond staat in het teken om eigen baas te worden met ondersteuning van de grootste landelijke franchise organisatie in de bouw: De Klussenier. Uitgebreid aandacht wordt besteed aan o.a. het merk De Klussenier en wat de formule aan allround vakmensen (in de bouw) kan bieden. Een Klussenier die al geruime tijd zelfstandig werkzaam is, zal aanwezig zijn om vragen te beantwoorden.

Geef je op via de website www.eigenbedrijf.klussenier.nl onder de pagina ‘Informatieavond Barneveld 13 augustus’. Je kunt ook contact opnemen met Wim Vreugdenhil op telefoonnummer 0342-849797. Meer weten? Kijk dan ook op www.klussenier.nl .