Indien u een website heeft laten maken is de optimalisatie ervan cruciaal

Mensen zoeken anno 2013 niet meer in de ‘Gouden Gids’ naar uw bedrijf maar zoeken op het internet. Als bedrijf is het dus belangrijk om met uw website een uitstekende impressie achter te laten. TO BE FOUND is dé partner voor website laten maken. Een professionele website is in deze tijd onmisbaar voor een bedrijf welke zichzelf serieus neemt! Uw website is uw visitekaartje op het internet en veel vaker nog: het nr. 1 platform om in contact te komen met uw potentiële klanten. Zijn uw bezoekers meteen overtuigd van uw dienstenaanbod en onderscheidende waarde in uw branche? Laat uw website maken door TO BE FOUND uit Dordrecht en u beschikt binnen korte tijd en tegen een scherpe prijs over een professionele website.

Website optimalisatie
Zoals gezegd zijn er elke dag enorm veel potentiële klanten op zoek naar uw bedrijf in de zoekmachines op het internet. Afhankelijk van de branche waarin u opereert en de zoekwoorden waar u zich op positioneerd zou dit tientallen of wel honderden nieuwe klanten per dag op kunnen leveren. Het is bijgaand weliswaar wel van elementair belang dat uw website optimaal vindbaar is in de zoekmachines. Dat wil zeggen: dat uw website bovenaan in de zoekresultaten komt. Nu vraagt u zich uiteraard af hoe u uw website kunt optimaliseren voor de zoekmachines. Dit gebeurt globaal op 3 manieren. Door middel van de techniek van waarop u uw website heeft ingericht en opgebouwd (de zogenaamde onpage SEO). Daarnaast dienen de teksten van uw website optimaal afgestemd zijn op het zoekgedrag van de potentiële klant. Als laatste is het linkprofiel van fundamenteel belang.

Stefan Wijnen