In geval dat u een hydraulische lekkage heeft is het van enorm belang dat deze zo snel mogelijk gerepareerd wordt zodat uw productieproces niet stil hoeft te liggen

Pirtek is groot in hydrauliek service op locatie. Bij acute storingen als gevolg van een slangbreuk of een defecte koppeling. Maar ook in projecten, zoals in het vervangen van hydrauliek slangen op een zware kraan bij een uitgebreide revisie.

We verlenen ook hydrauliek service bij ons op een center: u komt langs en wij produceren de hydrauliek slang voor u op maat. Klaar terwijl u wacht. Of we leveren u accessoires, onderdelen, hydrauliek-olie, grint en schoonmaakmiddelen (na lekkage). Die krijgt u aan onze counter mee, vanuit het magazijn.

Een volledig uitgeruste servicebus is altijd bij u in de buurt. Binnen een uur is onze monteur al voor u aan de slag, op de plek waar uw voertuig stil is gevallen. Pirtek biedt hydrauliek diensten aan gebruikers van hydraulisch aangedreven toestellen, installaties en voertuigen. Voor Pirtek maakt het niet uit of deze mobiel of stationair zijn opgesteld.

Onze klanten zijn actief in uiteenlopende markten, zoals transportbedrijven (op de weg, het spoor of op het water), aannemers in de bouw, logistieke, agrarische sector en evenementen sector.

Pirtek wordt voor een snelle oplossing ingeschakeld door de eindgebruikers maar ook door producenten, importeurs, dealers, onderhoudsbedrijven en verhuurders.

In Holland heeft Pirtek liefst 17 centers, elk met 3 of 4 mobiele werkplaatsen die klaar staan om binnen een uur ter plekke te zijn, waar hun hulp ook maar gewenst is in de eigen regio.

Een Pirtek center heeft bovendien alle hydrauliek slangen en hydrauliek appendages op voorraad, in het eigen magazijn. U kunt er onderdelen ophalen. Of olie, of schoonmaakmiddelen. U kunt er – voor service – met uw voertuig terecht, maar belangrijker nog: een center is altijd dichtbij en dat maakt het mogelijk dat onze servicebus binnen een uur bij u is.

Stefan Wijnen