In de spotlight bij Daans Magazijn

De aanschaf van refurbished hardware wordt steeds normaler. Zowel bij consumenten als bedrijven groeit het besef dat refurbished in veel gevallen de juiste keuze is.

Buiten dat het veel geld kan besparen draag je daarmee ook bij aan een duurzamere wereld.

Daans Magazijn is een van de aanbieders van refurbished hardware. Met meer dan 1.000 positieve reviews en nog veel meer tevreden klanten is Daans Magazijn een van de grotere en betrouwbare webshops in Refurbished Hardware.

Elke dag komen er bij Daans Magazijn weer nieuwe laptops, monitoren en andere hardware binnen. Deze hardware wordt uitgebreid getest en (cosmetisch) beoordeeld. Helaas worden veel laptops en monitoren afgekeurd vanwege een LCD dat niet aan de strenge standaarden voldoet. Producten werden voor Daans Magazijn al afgekeurd bij een miniscuul spotje of één dode pixel. De LCD’s werden hiervan vervangen of het product werd als onverkoopbaar beoordeeld. Dat is natuurlijk erg zonde en heeft weinig met duurzaamheid te maken.

Daarom heeft Daans Magazijn sinds maandag 7 september 2020 een nieuwe productcategorie geïntroduceerd waarin ook de ‘mindere’ laptops en monitoren worden aangeboden. Deze categorie heet “In de spotlight”. Dit zijn producten die perfect functioneren, maar wel lichte gebruikssporen in de vorm van een spot of dode pixel op het scherm hebben. Hiermee profiteer je buiten de normale kortingen nog eens van een extra korting die kan oplopen tot wel €80.

Bespaar daarmee veel geld en ben nog duurzamer bezig. Bezoek gauw de webshop op www.daansmagazijn.nl

Alen Sirovica