IMMA; Nieuwe Martial Art in Gouda, In November Gratis Proeflessen

Dinsdag 20 November aanstaande bent u in gymzaal Hoogenburg van 20.30 tot 21.30 uur van harte welkom voor een gratis demonstratie en proefles van IMMA. IMMA staat voor ´internal mixed martial arts´ en is een gevechts- en levenskunst die gebaseerd is op natuurlijke principes van de mens. Natuurlijke principes brengen gezondheid en vitaliteit en brengen de natuurlijke verdedigingsreacties, die elk mens van nature al heeft, vanzelf naar buiten. Via de natuurlijke principes kom je weer dichter bij jezelf en leer je voor jezelf opkomen zonder strijd of geweld.

Door middel van verschillende oefeningen onderzoeken we de natuurlijke principes en je eigen reacties op zaken als aanval en verdediging, angst en blokkades. De effecten van de oefeningen blijven niet beperkt tot de DOJO (oefenzaal) maar hebben ook merkbaar positieve invloed op het omgaan met conflicten in het dagelijks leven. Je leert binnen IMMA hoe je deze kunt stoppen of voorkomen. De grondlegger heeft het in Martial Art termen ooit zo omschreven: IMMA heeft de uiterlijke bewegingen en zachtheid van Tai Chi, het hart van Aikido en de uitwerking van Karate. Dus of je nu ervaren bent in de vechtsporten of net begint, voor iedereen valt van alles te ontdekken in IMMA maar de kern is altijd dichter bij je eigen kracht te komen.

Er is binnen IMMA geen competitie of strijd. Het draait om leren van en met elkaar. Het gaat erom dat je een uurtje voor jezelf hebt en voor je gezondheid. In dat uurtje kan je dan vervolgens jouw eigen krachten en blokkades leren kennen. Maar altijd met plezier en openheid. Daarnaast leer je ook jezelf te verdedigen, fysiek en geestelijk. Niemand heeft het recht je gezondheid op enige manier aan te vallen en met IMMA leer je daar op natuurlijke en daardoor zeer krachtige wijze mee omgaan. Kom daarom dinsdag 20 en 27 November naar gymzaal Hoogenburg, Hoogenburg 22, Bloemendaal, Gouda. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met Peter van Gameren, 06 – 52 45 25 97.

AmbitionLifestyle

Hallo en welkom op deze pagina. Mijn naam is Peter van Gameren en ik ben de oprichter en eigenaar van AmbitionLifestyle. Wij zijn een internet marketing business consultancy bureau. Een hele mond vol die inhoudt dat wij dagelijks vooral bezig zijn bedrijven te helpen meer klanten, omzet en winst te behalen en aanzienlijk in de kosten te snijden. Inzet van Internet Marketing en internet technologie zijn daarbij ons favoriete gereedschap.  Wij helpen bedrijven omzet en winst te vergroten via onder andere het opzetten van email marketing om beter en vaker met klanten in gesprek te raken. Ook helpen wij bedrijven met enerverende YouTube marketing. Wij zetten kanalen en filmpjes op om bedrijven in staat te stellen op deze wijze met klanten en potentiële klanten in contact te treden. Mobiele marketing behoort ook tot het arsenaal aan expertise dat wij voor onze klanten inzetten om daar aanwezig te zijn waar hun klanten ze zoeken.  Aansprekende Facebook fanpagina's, Facebook branding  en Google + branding wordt ook verzorgd om de kracht van het merk te vergroten. En ook om daar te zijn waar de klanten te vinden zijn. Als dienstverlener op het gebied van Internet Marketing Business Consultancy is het uiteraard een gegeven dat wij onze klanten ook helpen met hun SEO strategie en uitvoering.  Maar wat ons uniek maakt is onze ervaring in business consultancy en hoe wij deze combineren met internet marketing. Samen met de mensen binnen het bedrijf weten wij via onze business consultancy methoden te bepalen waar het bedrijf echt behoefte aan heeft om verder te kunnen groeien. En ook niet onbelangrijk; we ontdekken wat al aanwezig is en wat het bedrijf aankan. Technologie kan immers ook een grote impact op strategie hebben. Omdat onze internet marketing oplossingen door de business gedreven worden en gekoppeld zijn aan de bedrijfsstrategie, hebben zij altijd een blijvende toegevoegde waarde voor het bedrijf. AmbitionLifestyle opereert op het raakvlak van strategie en internet marketing, altijd op zoek naar oplossingen die het resultaat onder de streep voor onze klant verbeteren.