hoorzorg kan beter

Nederland heeft een goede hoorzorg maar de kwaliteit kan altijd beter. Hoorzorg bestaat niet alleen uit het aanmeten van een goed hoortoestel, maar ook uit het vinden van een juiste afstelling hiervan, aangepast aan de omgeving van de slechthorende. Bij bestaande hoorwinkels is het moeilijk om hierop in te springen.

Leen uit Oosterland verteld:Ik was aan het zoeken naar nieuwe gehoorapparaatjes, en zo las ik in een blad van CZ over “Tonen”. Zij hebben een service aan huis, je belt en zij komen en dat sprak mij wel aan.En hun service is ook perfect die zij geven dat hebben wij zelf ondervonden, want ik heb nu nieuwe gehoorapparaatjes van hun aangeschaft, eerst de proefperiode van 8 weken, dan wordt je tussen door nog gebeld hoe het gaat of er eventueel nog aanpassingen moeten plaats vinden.Na de proefperiode zijn ze weer aan huis gekomen om eventueel nog aanpassingen te doen en de zaak verder af te handelen naar volle tevredenheid.En heb je vragen of problemen je mag en kan altijd bellen en je wordt door een vriendelijke dame te woord gestaan.Ook worden er voor vijf jaar gratis batterijen verstrekt die jaarlijks worden toegezonden en om de twee jaar komen zij voor een grote onderhoudsbeurt voor de gehoorapparaatje ook aan huis, geweldig toch.

Tonen Audiologische techniek is de eerste en enige zorgleverancier die alle hoortoestellen gratis bij de klanten thuis afstelt. Naast deze unieke service voeren wij op verschillende gebieden onderzoek uit. We zijn vooral benieuwd of slechthorenden sneller wennen aan het horen met een hoortoestel, wanneer deze thuis is aangemeten. Voor meer informatie ga naar www.tonen-hoortechniek.nl

Tonen