HOME by JIP helpt je graag!

Sfeervolle en betaalbare woonaccessoires die passen in de stijl van landelijk en brocante wonen. HOME by JIP is ontstaan vanuit mijn passie voor mooie sfeervolle woonaccessoires en sferen creëren, zowel voor mezelf als voor anderen. Mensen weten vaak wel wat ze mooi vinden, maar niet hoe ze dit kunnen vertalen tot een sfeer in hun huis.

Het zijn vaak de kleine dingen die het hem doen, het hoeft echt geen mega project te worden of een aanslag in de portemonnee. Ten slotte ben ik zelf ook een voorstander van ‘voor een dubbeltje op de eerste rang’ .. want dit is mogelijk! Wees creatief.

Zo zie ik geregeld interieurs voorbij komen van klanten die wel heel goed weten wat ze willen, wat ze mooi vinden maar dat het rommelig is, wat het onrustig maakt, of dat er teveel bij elkaar is gezet waardoor het een irritatie is i.p.v. een sensatie.

Een interieur wordt pas eigen zodra je jouw eigen stempel drukt. Een interieur kan er nog zo gelikt uit zien, maar als je hart er niet in zit dan krijg je nooit de sfeer waar je jezelf goed in voelt. HOME by JIP kan je op weg helpen om samen met jou te kijken, te proeven, te ervaren waar jouw hart ligt en hoe we jouw hart kunnen infiltreren binnen jouw interieur.

Aan de hand van zelf gemaakte moodboards en de TIP van JIP probeer ik mensen te kriebelen zodat ze zien welke materialen, kleuren en ideeën ze zelf toe kunnen voegen aan hun interieur. Dit is weliswaar een algemene indruk, een duwtje in de richting, de stempel word hier nog niet mee gezet. 80% van de moodboards en TIP van JIP bestaat uit de artikelen en diensten die HOME by JIP in het assortiment heeft zodat de klant ook gemakkelijker de drempel over kan gaan tot aankoop. De overige 20% bestaat uit trends die spelen op de markt.

HOME by JIP hoopt dat iedereen zijn/haar eigen stempel durft te gaan drukken, tenslotte is je eigen huis toch je veilige haven, laat het dan ook helemaal JIJ zijn en druk je eigen stempel! http://www.homebyjip.nl • http://www.facebook.nl/homebyjip

Janneke Vastert

Startende ondernemer, eigenaresse van een webshop die zich richt op landelijke en brocante woonaccessoires.