Het ontruimen van een woning dient met aandacht en professionaliteit te gebeuren. Zorg er dus voor dat u met de juiste partner in zee gaat

Woningontruiming met zorg
Ontruiming van een woning gaat vaak gepaard met gevoelens. Zeker bij overlijden of faillissement. Onze medewerkers begrijpen hoe ze u het beste van dienst kunnen zijn. Ontruiming betekent ook zorgvuldig omgaan met kostbare spullen. De ontruimde woning moet ook netjes en schoon worden achtergelaten. Onze medewerkers zijn goed opgeleid en getraind en leveren absoluut vakwerk. Al meer dan 15 jaar is Woningontruiming het vertrouwde adres voor ontruiming van woningen en/of bedrijfspanden. We werken vakkundig en leveren de ruimte bezemschoon op. Eventueel kunnen we ook kleine reparaties uitvoeren.

Woningontruiming schiet u in verscheidene situaties te hulp.
OverlijdenOntruimen van een woning na overlijden is een ingrijpende situatie die veelal tijd, zorg en organisatie vraagt. Af en toe zijn er omstandigheden waarbij de familie of betrokkenen niet zelf in gesteldheid zijn om de ontruiming te verrichten. Wij maken een afspraak om de woning te bezichtigen en inventariseren de omvang en waarde van de inboedel die moet worden ontruimd. Nadat u heeft bepaald wat u zelf wilt behouden zorgen wij er voor dat de hele inboedel snel en efficiënt wordt afgevoerd. Faillissement
Als ten gevolge van faillissement of executieverkoop de inboedel moet worden verkocht kunt u ook bij Woningontruiming terecht. Wij taxeren de waarde van de inboedel en maken vooraf een offerte voor de kosten van ontruiming.

Woningontruiming betekent dat u weet waar u aan toe bent. Om een prijsopgave te kunnen maken is het nodig dat u een afspraak maakt met onze taxateur voor bezichtiging van het gebouw. Dan kunnen we de waarde van de inboedel bepalen en een vrijblijvende offerte voor u maken.

Stefan Wijnen