Het hele jaar zichtbaar op het bureau van uw zakenrelatie!

Bedrukte kalenders en bureauonderleggers zijn een handig en zinvol relatiegeschenk voor uw klanten en zakenpartners. Bedenk eens  wat het zou geven om een heel jaar met uw bedrijfsnaam en logo op een bureau te liggen waaraan iedere dag gewerkt wordt. Meer aandacht kan je eigenlijk niet krijgen voor zo een lage investering.

Kalenders
Een kalender op je bureau is handig en functioneel. Ook al zijn er elektronische agenda’s en smartphones, een papieren kalender op het bureau komt altijd van pas. Al is het alleen maar om af te strepen tot het volgende verlof.

Een agenda is het hele jaar in het zicht van uw zakenrelatie en de mogelijkheden tot personaliseren zijn legio. Natuurlijk komt uw logo er op te staan,  maar ook het gebruik opvallende kleuren of een reeks van mooie bedrijfsfoto’s zorgen voor een aantrekkelijk en blijvend geschenk voor een heel jaar.

Bureau onderleggers
Bureau onderleggers hebben niet alleen een communicatievoordeel voor u maar ook voordelen voor uw relaties. Klanten en leveranciers waarderen, ondanks alle computers op de bureaus, nog steeds een bureauonderlegger. En geef toe, het is ook handig om een groot notieblok altijd binnen handbereik te hebben zonder het kwijt te raken.

Bureau onderleggers zorgen voor de bescherming van het bureau tegen beschadigingen en krassen en houden het bureau netjes en schoon. Tegelijkertijd zijn ze ook een handig en altijd bij de hand notitieblok om snel even wat op te schrijven.

Laat uw creativiteit de vrije loop en maak iets bijzonders van uw bureauonderlegger. Hoe beter en hoe unieker, hoe langer de onderleggen op het bureau van uw klanten zal blijven liggen. En dat is immers toch de bedoeling?

Druk bijvoorbeeld iets specifieks voor uw producten op de bureau onderlegger; een formule, het telefoonnummer van de dienst verkoop of service, de standaard afmetingen van uw producten, uw website adres of een meetlat op de rand. Te veel mogelijkheden om op te noemen maar denk wel steeds aan de basisvereiste van een goede onderlegger: voorzie plaats om te schrijven, al dan niet met lijntjes of ruitjes.

Vergeet in ieder geval niet uw logo en adresgegevens met telefoonnummer en website, goed zichtbaar, maar bescheiden, op te nemen.

En weet u hoe moeilijk het is om een bureau onderlegger in een klein vuilbakje naast het bureau te stoppen? Dat zal niet snel gebeuren, en dus u kunt er zeker van zijn dat een bureau onderlegger als geschenk lang mee gaat.

Lukt het niet zo gemakkelijk om creatief te zijn? Geen probleem! PrintBirdie.com helpt u met raad en daad om een unieke kalender of bureau onderlegger voor uw klanten te maken.

Eentje die het hele jaar op het bureau van uw klant zal liggen en waar hij misschien later nog eens naar vraagt.

Over PrintBirdie.com
PrintBirdie.com is een leidinggevende internetdrukkerij die via haar online kanalen een uitgebreid aanbod van bedrukte media aanbiedt. Via onze website www.printbirdie.com verhandelen wij drukwerk in heel Europa met zeer korte levertijden.

Onze productie beheren wij zelf binnen ons netwerk van geselecteerde partners waarbij de keuze voor kwaliteit en betrouwbaarheid voorop staat.

PrintBirdie.com is een merk van Print & Media Kitchen, een onderneming opgericht door 3 partners met een sterke achtergrond in de grafische sector en/ of adviesverlening binnen de media sector.

PrintBirdie.com
Walgoedstraat 1