Het einde van de wereld?

Standpunten van veel sceptici bereiken ons over het idee dat verondersteld wordt dat de wereld dit jaar ten onder zal gaan. Het einde is nabij en mensen beginnen zich zorgen te maken, wanneer zal het gebeuren, wat zal het zijn? Voor verontruste klanten is het dit jaar een uiterst lastige situatie. Er is nooit een goed antwoord, als je zegt dat de wereld niet vergaat niet, ben je hier natuurlijk niet zeker van, als je zegt dat dit wel gebeurd, wat is dan nog het punt?

De meeste van onze klanten zijn staan hier boven, maar natuurlijk zijn er ook een aantal die zich zorgen maken, niet alleen over de toekomst van hun gezin en familie maar ook of de toekomst van de wereld veilig is. Wat kun je zeggen tegen een klant die zich dergelijk zorgen maakt. Natuurlijk zit het in onze aard klanten gerust te stellen maar over de toekomst over het voort bestaan van de wereld kunnen we uiteraard weinig zeggen. Het enige wat we kunnen doen is het wetenschappelijk benaderen maar het is zeker dat dit een van de vreemdste jaren sinds het millennium is.” Aldus een woordvoerder van HMB Investments deze week.

Voor meer informatie over HMB Investments en hun diensten kunt u terecht opwww.hmb-investments.com.