Grondlegger 28 jaar oude bedrijf benoemt dochter tot CEO.

SALT LAKE CITY – Stampin’ Up!, al 28 jaar toonaangevende fabrikant van ambachtelijke knutselmaterialen, heeft de benoeming van de nieuwe CEO, Sara Douglass – dochter van medeoprichtster Shelli Gardner – aangekondigd.

Gardner en Douglass hebben zich hierop de afgelopen jaren goed voorbereid. Douglass was de afgelopen jaren Interim CEO van de in Utah gevestigde onderneming, zodat haar ouders zich meer konden richten op hun taken binnen de Church of Jesus Christ of Latter-day Saints.

Douglass zal het internationale bedrijf, met meer dan 45.000 onafhankelijke demonstrators, gaan leiden. Ze is dankbaar dat ze deze mogelijkheid heeft gekregen en zal zich vol met energie wijden aan haar nieuwe opgave. “Ik kijk ernaar uit om samen te werken met m’n moeder, onze werknemers en onze demonstrators en ervoor te zorgen dat Stampin’ Up! een positief verschil blijft maken.”

Gardner zal als mede-oprichtster en voorzitter van de raad van bestuur betrokken blijven, wat zeer gewaardeerd wordt door Douglass. “Mijn moeders passie en visie hebben geholpen Stampin’ Up! te creëren en haar continue begeleiding is van onschatbare waarde, we blijven samenwerken op het hoogste niveau met als doel dit geweldige bedrijf te laten groeien.”

(Meer over Sara)

Douglass maakte vanaf het begin deel uit van Stampin’ Up!. Zij werkte samen met haar moeder op alle onderdelen van de bedrijfsvoering, wat haar een sterke basis heeft gegeven om op verder te bouwen.

Douglass is ook toegewijd aan haar echtgenoot Sean en hun vijf kinderen.

Voor meer informatie over Stampin’ Up!: www.stampinup.nl.

Achtergrond Stampin’  Up!:
Stampin’ Up! is een Amerikaanse direct-sales onderneming, met het hoofdkantoor in de buurt van Salt Lake City in de staat Utah. Het is opgericht in 1988 en inmiddels zijn er in de Verenigde Staten, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk al meer dan 45.000 enthousiaste mensen als onafhankelijke demonstrator actief voor de toonaangevende fabrikant van hoogwaardige knutselmaterialen. Sinds 2007 worden de activiteiten voor de Europese Stampin’ Up! markt vanuit het hoofdkantoor in Frankfurt/Main gecoördineerd. In het kalenderjaar 2015 werd er bijna 34 miljoen euro bruto omgezet in Europa. Rond de 6.700 demonstrators zijn in Europa actief voor de onderneming.

Contactgegevens voor de pers:
Profilwerkstatt GmbH
Caroline De Cristofaro