GPS volgsysteem

Met een GPS volgsysteem weet je altijd waar je auto is. Wanneer je wil weten wat er met de auto is gebeurd of als je op de hoogte bent van de objectieve informatie over de bewegingen in de auto, dan is zo een systeem geschikt. GTM biedt volgsystemen op basis van GPS die de investering die u doet snel terug verdienen. Een systeem van ons bedrijf voldoet ook aan het keurmerk ritregistratiesystemen. Dit keurmerk is het beste keurmerk in Nederland voor deze systemen. Je voldoet zodoende altijd aan de eisen van de fiscus.

We zorgen dat je de auto live kunt volgen en dat je inzichten krijgt via de computer tablet of smartphone. Je krijgt objectieve informatie waar en wanneer je maar wilt. Ook krijg je inzicht in de gereden routes, gereden snelheid en het benzine verbruik. Inzicht dus in het gebruik van uw voertuigen.

Ander voordeel is dat diefstal wordt voorkomen. Je krijgt direct een seintje als auto’s zich buiten afgesproken zonen verkeren.

Interne en externe discussies worden voorkomen met medewerkers. De cijfers spreken namelijk voor zich.

Je kan de routes optimaliseren. Berekenen welke routes het beste zijn om te rijden. Dit zal brandstofkosten besparen.

Met een gps volgsysteem ontlast je de administratie op kantoor. Nooit meer cijfers overnemen van blaadjes in onduidelijke, onleesbare taal.

Ook kom je erachter hoe je personeel prive rijd in de wagens. Uiteindelijk kan je je personeel hier op aanspreken.

Meer te weten komen over het GPS volgsysteem?

Wil je meer te weten komen over het gps volgsysteem? Wij bieden de meest flexibele systemen van Nederland. Daarnaast bieden we het aan op 1 platform. Via het internet heb je alles namelijk op 1 plek. Voor meer informatie over het GPS volgsysteem kan je onze website bezoeken.

Jeffrey Aandewiel