Goochelworkshops in Nederland

Een geweldige aanbieding voor alle kinderen en goochelliefhebbers in Nederland. Arjen Reinders een bekende kindergoochelaar die al vanaf 1998 heel wat optredens in Nederland en de omringende landen op zijn naam heeft staan, kan u binnenkort ook verschillende goochel workshops aanbieden. Met behulp van deze workshops zal u wegwijs worden gemaakt in de verschillende facetten die de goochelwereld met zich mee brengt. Hierdoor zullen er verschillende workshops worden aangeboden. Zie hier onder.

• Toneel goochelen workshop(iedereen)
• Straat goochelen workshop(iedereen)
• Kaart technieken en trucs workshop(iedereen)
• Ballonnen modelleeer workshop(iedereen)
• Mentalisme workshop(volwassenen)
• Van alles wat workshop(iedereen)

Tijdens deze goochelworkshops leert u de nodige details om zelf te kunnen goochelen. En wie weet komt u droom uit en kunt u in uw eigen goochelshow optreden.

De taak van de goochelaar is niet alleen maar het vertonen van een paar goocheltrucs. Nee er komt veel meer bij kijken. Jij bent immers een entertainer. Een goochelaar moet daarom voldoende ervaring hebben om het publiek te kunnen lezen. En daardoor het publiek te kunnen geven wat hij/ zij wil zien. Het is daarom belangrijk dat je van te voren weet uit wat voor groep mensen je publiek bestaat. Zijn het mensen die al wat gedronken hebben of is het een groep waar niemand elkaar echt goed kent dan zijn dat al belangrijke aanwijzingen voor de opbouw van je goochelshow. Deze kennis en aanpassing van trucs bij bepaalde gelegenheden zijn vaardigheden die je pas naar meerdere goochelshows weet toe te passen. Maar dit soort aanpassingen en ervaringen maken een goochelaar bekend. Arjen Reinders helpt dan ook graag zijn toekomstige studenten via zijn websites gochelwarenhuis.nl en blown-twisted.nl. Dit zijn websites die verschillende professionele trucs (die werken) verkopen. Denk hierbij aan dvd’s & download magic, en nog zo’n 500 goochelproducten. Deze hulpmiddelen laten u al heel veel specifieke kanten van het goochelen zien. Het leren van bepaalde vaardigheden zorgt ervoor dat u goed voorbereid aan een goochelworkshop kan beginnen.

• goochelwarenhuis.nl – Is een e-commerce website met voordelige goochel producten en video’s. Gratis download magic voor elke bezoeker. Toekomstige studenten en bezoekers kunnen er ongecompliceerd professionele goocheltrucs aanschaffen.
• blown-twisted.nl – Het doel van de tweede website is het helpen van goochelliefhebbers, door ze te laten ervaren hoe het is om een echte goochelaar aan het werk te zien. Ook kunnen bezoekers kijken of ze een workshop, goochelworkshop of ballonnenworkshop kunnen boeken. En voor vragen kunt u altijd contact met de goochelaar Arjen Reinders opnemen.
• Wanneer u ambities heeft om een professionele goochelaar te worden dan is het verstandig om zo veel mogelijk op treden dit kan bijvoorbeeld door op straat te gaan goochelen. Zo wordt u bekend en staat u in no-time met uw goochelshow op een groot podium. Maar voordat u begint met uw goochelshow is het raadzaam om een aantal goochelworkshops te volgen. En daarnaast moet je niet vergeten dat van een entertainer wordt verwacht dat hij?

• Slim
• Social, tactisch
• Charismatisch
• Joviaal
• Intelligent
Is.
Een goede aangepaste goochelworkshop met de juiste begeleiding kan een leek in een professionele goochelaar veranderen.

Over het bedrijf:
blown-twisted.nl is een goochelwebsite van Arjen Reinders goochelaar uit Nederland, die bekend staat om zijn goochelshows, kinderfeestje en grote balloncreaties.

Contact Us:
Hamrik12
Borger
9531 ES

Blown Twisted

Kinderen zijn niet alleen een geweldig publiek voor een goochelshow. Ze helpen ook nog eens bij de publiciteit van een goede goochelaar. Kinderen zijn geweldige imitators en spelen graag een voorstelling na of willen door de opgedane inspiratie van een goochelshow zelf een show voor hun vriendjes en familie gaan geven.De ervaringen die de kinderen tijdens een goochelshow opdoen worden dan ook niet snel vergeten.Een goochelshow Heeft dan ook een magische en magnetische uitwerking op hun creativiteit en verbeeldingskracht.