Fun & Function in gratis kanoworkshop Samenwerking en Leiderschap op 24 augustus

In de gratis introductieworkshop Samenwerking en Leiderschap van een halve dag combineren managers en hun (project)team fun & function op het vlak van samenwerking en leiderschap. In deze introductieworkshop van AndersZINs krijgen de deelnemers van Marjolein Kalter, leiderschapscoach en fervent kanoër, op een speelse manier inzicht in blokkerende gedragingen die ze naar veranderingen in de dagelijkse praktijk kunnen vertalen.

KanoCoach in Utrecht
Een kanotocht als onderdeel van een bedrijfsuitje was al wel bekend, evenals een training waarbij teamleden in een outdoor-situatie  hun grenzen verleggen. Nieuw is de combinatie van een plezierig uitje met de directe terugkoppeling naar de dagelijkse werksituatie. Deze workshop wordt verzorgd door Marjolein Kalter, fervent kanoër, leiderschapscoach met de een flinke dosis leidinggevende ervaring in het bedrijfsleven: “In deze introductieworkshop krijgen leidinggevenden een voorproefje van wat de workshop Samenwerking en Leiderschap voor de effectiviteit van hun team kan betekenen. Ze krijgen ook gelegenheid om vragen te stellen over de specifieke mogelijkheden voor hun team. Met deze gratis introductieworkshop hoop ik managers over de koudwatervrees heen te helpen om een kanoworkshop in te zetten voor hun team.”

De huidige financiële crisis maakt dat bedrijven en organisaties bewuster omgaan met hun budget voor bedrijfsuitjes en trainingen. Met een workshop samenwerking en teambuilding krijgen de deelnemers feitelijk een uitje en een training voor de prijs van één activiteit. Meer over de workshops is te vinden op www.kanocoach.nl. Inschrijven voor de workshop kan via: http://www.kanocoach.nl/aanbieding.html. Gezien het persoonlijke karakter is er slechts plaats voor een beperkt aantal deelnemers aan de gratis workshop.

Een workshop-deelnemer verwoordt zijn ervaring als volgt: Iedere keer kreeg ik te horen dat ik niet zo krampachtig moest doen. De ervaring van de kanoworkshop heeft me geleerd dat ik door ontspannener met nieuwe situaties om te gaan met minder energie meer resultaat behaal. Ik zie dat ik dit niet van de ene dag op de andere dag verander, maar weet nu wel hoe ik hiermee in mijn werk kan oefenen door in gedachten terug te gaan naar de kanoworkshop.

24 augustus gratis workshop Samenwerking en Leiderschap met de kano voor (project)managers
(Project)managers die op zoek zijn naar een incentive voor hun team krijgen op 24 augustus de gelegenheid om gratis deel te nemen aan een workshop Samenwerking en Leiderschap met de kano.
De workshop biedt een uitstekende gelegenheid om plezier en een leerervaring met elkaar te combineren.

Over AndersZINs
AndersZINs is een coachpraktijk in Utrecht, geleid door Marjolein Kalter. Sinds jaren verzorgt AndersZINs coachtrajecten in persoonlijk leiderschap. Marjolein Kalter was, voordat ze coach werd, manager en projectleider in het bankwezen. Haar drijfveer is het vrijmaken van potentie van mensen zodat ze hun unieke kwaliteiten optimaal inzetten in hun werk en persoonlijk leven.

Marjolein Kalter