Frits Sissing, Inge Ipenburg, Pamela Teves en Koert-Jan de Bruijn in nieuwe film

Frits SissingInge IpenburgPamela Teves en Koert-Jan de Bruijn zullen te zien zijn in de nieuwe film ‘Pestkop’. In de film van Sjoerd de Bont, die het verhaal omschrijft als een spannende jeugdthriller, spelen ook Priscilla Knetemann (Spangas, Gooische Vrouwen, De Hoofdprijs), Maaike Bakker (Het Huis Anubis, Bobo, Joris en Boris), Sanne Verboom (Dames 4, Gloria neemt het letterlijk, humorTV), Tara Hetharia (Spangas, Mijn vader is een detective 2 & 3) en Marleen Maathuis (Lotgenoten) een rol. Het script is geschreven door Jeroen van der Zee (GTST, Vrijland, Het Huis Anubis). De opnames starten in augustus. Wanneer de film te zien zal zijn is nog niet bekend.
De film gaat over de problemen rond pesten, homoseksualiteit en discriminatie op middelbare scholen. Om de film te financieren zijn de makers een fundraisingactie gestart via www.pestkopdefilm.nl, alwaar DVD’s en premièretickets kunnen worden aangeschaft door een donatie te doen.
‘Pestkop’ is een project van Stichting Follow Focus, onder leiding van producent Jaro Gevers, die eerder de bioscoopfilm ‘Dansen op de Vulkaan’ van Nils Verkooijen produceerde.
Geïnteresseerden kunnen de komende weken meer te weten komen over het project en een donatie doen via de website www.pestkopdefilm.nl.

Stichting Follow Focus