Flessen sturen met de post

Ieder kind weet wat flessenpost sturen is en vraag een volwassene naar deze traditie en er verschijnt een glimlach. Flessenpost kan nu ook via de gewone post verstuurd worden! Het is daarmee dé hippe uitnodiging van 2013.

Boodschap in fles verzenden

De boodschap wordt opgerold in de fles verzonden. Deze brief is ter grote van een A5-kaart en kan aan beide kanten bedrukt worden. U kunt dus ook een miniposter van een evenement meesturen, met achterop extra gegevens van uw bedrijf. Of bijvoorbeeld de achterkant bedrukken als een echte schatkaart en aan de binnenkant de boodschap laten printen.

Vorige klanten gebruikten de flessenpost als originele uitnodiging voor uw bedrijfsuitje, bedrijfsevenement, bedrijfsfeest of jubileum. Flessenpost wordt ook ingezet als unieke mailing, product introductie of als verhuisbericht.

Adres op etiket geprint

De plastic fles is 20 cm lang, maar slechts 2,5 cm breed. Hij past dus gewoon door de brievenbus. Op het etiket staat het adres geprint, dus de fles hoeft niet in een envelop, maar ligt duidelijk zichtbaar op de mat. Ook de boodschap in de fles kan zelf ontworpen worden.

In huis geproduceerd

Omdat dit product net als onze andere direct mailings volledig in huis geproduceerd wordt kunnen we een levertijd hanteren van 5 tot 10 werkdagen na aanleveren/goedkeuring van de bestanden en eventueel een echte proefdruk. Ook is het mogelijk een spoedbestelling van de direct mailing te plaatsen.

Tessa Heerschop

LocoMix ontwikkelt bijzondere producten voor de markt van Gifts & Greetings. Wij zijn een jonge organisatie met een grenzeloze ambitie die zich kenmerkt door de persoonlijke aandacht en proactieve houding naar onze klanten. De mensen die bij LocoMix werken zijn creatief en houden van humor. We werken met zijn allen aan de slogan: ”Uw boodschap, ons medium”