Enorme kostenbesparing met zakelijk VoIP en Internet van PrioNet

Zakelijk VoIP is de afgelopen jaren gigantisch in opmars. PrioNet is hoogwaardig leverancier van VoIP, maar wat houdt dit nou precies in? VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. Eenvoudig gezegd betekent dit spraak (bellen) over het internet. U belt niet meer via het analoge of ISDN telefoonnetwerk van KPN, maar via uw internetverbinding. Dit maakt bellen stukken voordeliger en u hebt meer opties. De spraakkwaliteit is vergelijkbaar met ISDN! VoIP is dé telecomtechniek die nu en in de toekomst gebruikt gaat worden. Alle grote bedrijven en leveranciers stappen op dit moment over op VoIP. Meer dan 20% van de bedrijven met meer dan 50 medewerkers is nu al overgestapt op VoIP of IP telefonie. Op welk moment is het tijd om over te stappen? Als uw telecomapparatuur aan vervanging toe is, uw organisatie gaat verhuizen of u simpelweg op zoek bent naar een bezuiniging op uw telefoniekosten, dan is VoIP de meest logische keus.

Zakelijk Internet
Daarnaast is PrioNet leverancier van hoogwaardige en betrouwbare breedband netwerken voor uw bedrijfs-internetverbinding. Met PrioNet haalt u gegerandeerd een betrouwbare parnter in huis. Dit is al in één oogopslag te zien aan ons brede dienstverlening op het gebied van zakelijk internet. Wij leveren xDSL-, Glasvezel- en Satellietverbindingen met hoge beschikbaarheidsgaranties en een SLA die bij u past. Vanzelfsprekend leveren wij onze verbindingen met Quality of Service. Wij bieden u een ruim aantal opties op het gebied van zakelijk internet. Denk hierbij aan zakelijk ADSL, zakelijk VDSL, zakelijk SDSL, zakelijk glasvezel en zelfs zakelijk internet via satelliet.

Stefan Wijnen