ENERGETIX Cadeautips – Kerst

ENERGETIX Sieraden en Accessoires

Als u een dierbaar persoon een ENERGETIX sieraad of accessoire cadeau geeft, is dat met recht een geschenk uit liefde. Altijd!

De tijd gaat snel. Nog even en dan is het alweer december. Een super gezellige tijd met feestjes en liefdevol samenzijn met familie en vrienden. Een tijd ook waarin we elkaar graag extra verwennen met een cadeau dat met zorg uitgekozen is. Heeft u al nagedacht over geschikte cadeaus? Waar zijn uw dierbaren het meest blij mee?

Van ENERGETIX wordt iedereen blij

Want één ding is zeker: de ENERGETIX magneet sieraden of accessoires zijn perfecte geschenken voor dames, heren en kinderen. Omdat ze gewoon heel mooi zijn om te dragen én vanwege de magneetkracht. ENERGETIX is dus een cadeau met meerwaarde en geweldig om te geven aan de speciale mensen in uw leven. Want die gunt u tenslotte het allerbeste – altijd, dus ook na de feestdagen.

Cadeautips – ENERGETIX Sieraden

Vertrouwd en altijd goed: natuurlijk is een stijlvol ENERGETIX sieraad altijd een geweldig cadeau waar u absoluut mee voor de dag kunt komen. De ENERGETIX collectie kent vele thema’s, is altijd trendy en u zult dus gegarandeerd voor iedereen een passend sieraad kunnen vinden. Zelfs voor dieren (én dierenliefhebbers!)
    Nieuw en Hot: de exclusieve sportcollectie van ENERGETIX is een geweldig succes. De SportEx armbanden en halskettingen zijn flexibel, waterdicht en speciaal ontwikkeld voor de sportieve mens.

Cadeautips – ENERGETIX Accessoires

Een echte klassieker: het magneethart van ENERGETIX  (door veel mensen het ENERGETIX ‘hartje’ genoemd) is het meest verkochte artikel van ENERGETIX. Overal op het lichaam te plaatsen – voor een plaatselijke dieptewerking.
    Nieuw en weldadig: de ENERGETIX Magneet Bandage heeft grote magneten en bestrijkt dus een groter gebied van het lichaam. Verwarmt en ontspant de spieren. Kan met bandage gedragen worden bijvoorbeeld op de onderrug of zonder bandage als kussen gebruikt worden.

Op tijd bestellen

De voorbereidingen voor de Feestdagen scoren hoog op de stressladder. Dus is een goede planning belangrijk. Voor iedereen. Wacht dus niet te lang om uw ENERGETIX cadeaus te bestellen. Dan kunt u het onderwerp ‘cadeaus’ vast van uw activiteitenlijstje afstrepen.

Gratis verzending van uw ENERGETIX Bestelling

Wij melden het nog maar even. Wij versturen uw ENERGETIX bestelling supersnel en betrouwbaar én wij berekenen u géén verzendkosten.

Verruimde Omruil- en Retourgarantie

De normale termijn voor omruilen of retourzending van een ENERGETIX sieraad of accessoire bedraagt 14 dagen. Voor een Kerstcadeau, dat u nú bestelt en pas over een paar weken cadeau gaat geven, werkt dat natuurlijk niet. Ook dit is goed geregeld. Voor ENERGETIX sieraden en accessoires, die in de periode van 1 tot en met 31 december 2013 bij ons aangeschaft zijn, geldt een verruimde omruil- en retourgarantie tot 31 januari 2014.

Over ENERGETIX

Sinds de oprichting in 2002 is ENERGETIX Bingen uitgegroeid tot wereldwijd marktleider in de verkoop van magneet sieraden en accessoires. Dit dankzij de geweldige uitstraling van de sieraden (ze zijn gewoon MOOI), maar zeker ook omdat klanten zich goed voelen als ze de sieraden met magneten dragen. Meer energie – minder klachten! En dat maakt de magneet sieraden en accessoires bijzonder gewild. De persoonlijke positieve ervaringen van onze klanten gaan mond-tot-mond en dankzij persoonlijke aanbevelingen komen er steeds nieuwe klanten bij, die de magneetsieraden of accessoires zelf ook willen uittesten. En gelukkig dus vaak met goed resultaat!

Heeft u vragen of wilt u een  persoonlijk advies?

Contact: Frits Groenevelt

Telefoon: +31 10 52 20378