Elycio Talen krijgt vier sterren van Blik op Werk

leernederlands.nl, onderdeel van Elycio Talen voldoet ook in 2017 aan alle eisen die gesteld worden voor aanbieders van inburgeringscursussen in Nederland. Het taleninstituut kreeg maar liefst vier sterren van het onafhankelijk kwaliteits- en kennisinstituut Blik op Werk

Inburgeraars zelf geveElycio Talen via het officiële klanttevredenheidsonderzoek een 8,5Ook het slagingspercentage over 2016 werd tijdens de audit gemeten en leverde een gemiddelde op van 83% – cijfers die ver boven het regionaal en landelijk gemiddelde liggen. Onze aanpak onderscheidt zich door de zeer hoge mate van actiegerichtheid en het feit dat alles draait om meedoen en oefenen. We hebben hard gewerkt voor dit resultaat en zijn trots op wat we doen en voor wie wij het doen.‘ Zegt Jackie Drinkwaard, coördinator en manager van de afdeling inburgering.

Blik op Werk keurmerk

Het Keurmerk Blik op Werk bestaat sinds 2007 als opvolger van het BOA Keurmerk, het Borea Keurmerk en Cliënten Kwaliteitskeurmerk Re-integratie (CKR). Het is een keurmerk voor o.a. werknemers en werkzoekenden, werkgevers en overheid om inzicht te krijgen in de betrouwbaarheid en kwaliteit van dienstverleners. Een school of instituut met het Blik op Werk Keurmerk biedt goede kwaliteit, maakt duidelijke afspraken en de cursisten zijn tevreden.

Elycio Talen

Elycio Talen heeft 50 jaar ervaring op het gebied van taal- en cultuurtrainingen. Met deze opgebouwde expertise en samen met 40 gecertificeerde en ervaren trainers Nederlands als tweede taal worden nieuwkomers voorbereid op een succesvolle intrede in de Nederlandse maatschappij. Dankzij de persoonlijke aandacht en begeleiding, de kleine klassen van gelijk niveau en de moderne en resultaatgerichte methodes worden er altijd hoge slagingspercentages en tevredenheidsscores behaald. Naast het Blik op Werk keurmerk bezit het bedrijf daarom ook het kwaliteitscertificaat ISO 9001, éhet klanttevredenheidscertificaat van CEDEO.

Elycio Talen biedt inburgeringscursussen voor alle niveaus aan op haar vestigingen in Amsterdam, Arnhem, Enschede, Geertruidenberg, Papendrecht, Nieuw Lekkerland, Rijswijk, Woudrichem, Zeist en Zevenbergen. Meer informatie en inspiratie voor- en van inburgeraars is te vinden op www.leernederlands.nl

leernederlands leernederlands.nl