Een stukje Network Marketing

Een stukje Netwerkmarketing …

Netwerkmarketing. Een marketingconcept waar ieder individu meer of minder carrière mee kan maken. Om een part time inkomen op te bouwen tot volledige financiële vrijheid.

Sprekers als T. Harv Eker, Tony Robbins, maar ook Robert Kiyosaki en Donald Trump of de grootste belegger ter wereld Warren Buffet spreken over de opkomst van Netwerkmarketing bedrijven in deze eeuw.

In de conventionele hoek evenals in nieuwe markten. Het past in de trend van het “nieuwe werken”. Toch nog steeds door veel mensen niet goed begrepen, wil ik mijn ervaring en mijn positieve gevoel hierover geven.

Met enkele tips waar je op moet letten als je met een Netwerkmarketing bedrijf in zee wilt gaan. De mensen die kozen voor dit vak deden en doen dit vooral parttime, naast hun baan, om een inkomen op te bouwen.

Sommigen kozen er zelfs voor om het fulltime te doen. En niet alleen voor het geld, maar ook voor de lifestyle, de persoonlijke ontwikkeling en de fun. Je kunt namelijk werken, wanneer je wilt, waar je wilt, met wie je wilt en hoe je wilt.

Ook kun je zelf je inkomen bepalen, en dat gebeurde ook, en nog steeds. Ik denk dat Netwerkmarketing in Nederland een tweede leven gaat krijgen en straks niet meer weg te denken is uit de maatschappij.

Mensen kiezen en gaan kiezen welk Netwerkmarketing bedrijf ze het beste bij hun vinden passen en achter welke producten ze kunnen staan. Ik zeg ook tegen iedereen als je een (parttime) inkomen wilt bouwen met een Netwerkmarketing bedrijf kijk dan naar een aantal zaken en overtuig je van de kwaliteit en achtergrond.

4 zaken die je goed uit wilt zoeken voordat je een keuze maakt met welk bedrijf je in zee gaat:

1. Het bedrijf.

Word je geholpen door training en samenkomsten.

2. Het product.

Is dit een kwaliteitsproduct en zit er een herhalingsaankoop aan.

3. De markt.

Is er voor het product of dienst een grote markt.

Is het voor Iedereen?

4. MLM: Is er een goede beloningsstructuur.

Overtuig je van het Netwerkmarketing concept

Als je hiervan overtuigd bent dan moet je nog overtuigd worden van NUMMER 5!

En dat is … van JEZELF! En dat is misschien wel de moeilijkste om te onderzoeken.

Netwerkmarketing concepten zijn niet voor iedereen. Je moet beschikken over een paar zaken die je succesvol zullen maken. Want Netwerkmarketing is dan wel een heel simpel concept, het is daarentegen niet makkelijk!

Aan de andere kant kan iedereen dit doen. Jong, oud, met geld en zonder geld, mannen en vrouwen, echt iedereen, en dat zie je dus ook.

4 eigenschappen die je nodig hebt om succesvol te zijn met een Netwerkmarketing carrière:

1. Heb je een brandend verlangen: Is er iets wat je in je leven echt wil veranderen.

2. Doorzettingsvermogen: Je probeert dit niet, doe het of doe het niet.

3. Discipline: Omdat je zelfstandig bent sta je op jezelf. Het is elke week een klein beetje doen. Maar wel elke week.

4. Ambitie: De meeste mensen hebben als doel om € 500,-/€ 1000,- part time bij te verdienen. Maar wil je echt financieel vrij worden (sommigen verdienen tonnen per jaar en meer) dan is dat ook mogelijk met een portie ambitie en doorzettingsvermogen.

De Netwerkmarketing marketing bedrijven geven de komende jaren duizenden mensen een inkomsten vorm, zowel parttime als fulltime. Het systeem past namelijk geweldig in de economische trend en situatie waarin wij ons bevinden.

De recessie duurt nu al zo lang dat we weer met de klompen in de klei staan en onze financiële huishouding op orde moeten hebben.

Het is niet meer zo dat we slapend rijk worden als in de tijd met de aandelen groei en huizenprijzen die ons “rijk” maakten. Integendeel. We moeten bijbanen vinden, onze partner zoekt een verdienste, want we willen onze lifestyle wel aanhouden, nee verbeteren…

Denk eens aan de politiek en de economische gevolgen van de crisis, maar ook de veroudering in Europa. Over de banken en over de maatschappelijke (on)zekerheden. Er zijn geen zekerheden meer. Vorig jaar werden er nog 82.000 vaste arbeidscontracten gesloten met werknemers. Dit jaar nauwelijks 2000.

De payroll systemen vieren hoogtij. 1 uur contracten waren vroeger uit den boze en nu krijg je niet anders. Pensioen. Nog zo een. Dat heb ik allang opgegeven. Ik zorg met investeringen en eigen middelen aan een pensioen.

Maar wie is er nog zeker van een pensioen, en wanneer krijg je het? Op je 75e? Mensen zijn zelf ook veranderd. We willen zelf in de hand hebben wat we verdienen en wat we doen. Geen bazen meer die je aan het lijntje houdt. Mensen willen maar één ding en dat is:

VRIJHEID!

Wat zijn de redenen dat de timing nu zo goed is voor MLM bedrijven. Waarom?

1. Je kunt werken wanneer je wilt.

2. Je kunt werken waar je wilt.

3. Je kunt werken hoe je wilt.

4. Je kunt werken met wie je wilt.

5. Je hebt niet de overhead kosten van een startend bedrijf.

6. Je hebt geen of beperkte startkosten.

7. Je hebt geen personeel, geen dienstverbanden.

8. Je bepaalt zelf hoeveel je verdient.

9. Je moet wel werken! Anders gebeurt er niets.

Maar je hebt de mogelijkheid om laten een inkomen te hebben waar je niet meer voor hoeft te werken. Er zijn verschillende inkomsten te verdienen binnen Netwerkmarketing bedrijven. Van commissies uit verkoop tot aan een residuaal cq passief inkomen.

Dat houdt in een inkomen waar je niet meer voor hoeft te werken. Zeg maar een soort pensioen. Bij een pensioen werk je er eerst 40 jaar voor en dan heb je genoeg gespaard om er tot aan je dood lekker van te leven.

Dat doe je met Netwerkmarketing vaak ook. Maar dan praat je meer over een periode van 3-8 jaar om een passief inkomen te ontvangen.

Is er dan niets negatiefs aan het Netwerkmarketing-Systeem aan de bedrijven? En waarom zijn mensen soms sceptisch?

Net als in het normale bedrijfsleven zijn er uitdagingen. En dat is hier ook zo. Er zijn bedrijven die niet een goed management hebben en failliet gaan. Er zijn mensen die niet ethisch met andere mensen omgaan en een belangrijk punt is dat niet iedereen

Netwerkmarketing ziet als een professioneel marketingsysteem en er op afgeeft. Idioot vind ik dat want hoe kun je afgeven op iets wat je niet goed hebt onderzocht. We worden kleingemaakt en gehouden door mensen om ons heen. Die ons willen aftrekken van zaken die wij wellicht leuk vinden en zij niet.

Droomstelers noem ik ze. Leef en laat leven zeg ik dan. Maar men moet wel beseffen dat geen free-ride is. Er moet gewerkt worden. En niet iedereen kan dit of wil dit.

Als je dan kiest om ambitieus aan de slag te gaan voor jezelf met een Netwerkmarketing bedrijf, zoek dan een bedrijf en product wat bij je past.

Daarnaast een bedrijf waar de energie gelijk is aan jouw energie.

Je hebt wellicht wel eens gehoord van de volgende Netwerkmarketing bedrijven, en er zijn er tientallen anderen. Amway, Euphony, Herbalife, ACN, NSA, FLP, Tupperware, FM-Group, Vemma, Mary Kay en vele andere. Maar ook grote concerns bemoeien zich veel vaker met dit marketingsysteem omdat het zo succesvol nieuwe klanten kan werven voor ze.

Een nieuwkomer op de markt die mij echt opviel en waar je serieus rekening mee dient te houden is FlexKom. FlexKom combineert E-Commerce, Direct Sales, Networking en Franchise in één E-NDF concept met bijzondere mogelijkheden. Om hier meer van te ontdekken kijk je op http://Networkmarketing.nl.nu

Hun bedrijfsfilm is een Eye-opener.

Internet marketing is tegenwoordig ook zo in opkomst en heeft vaak een te vergelijken beloningsstructuur. En wat denk je van Linkedin en Facebook. Die werken helemaal met een Netwerkmarketingsysteem.

Maak een goed plan met degene die jouw coacht. Als er één ding belangrijk is dan is het een goede coach. Iemand die je het concept als de beste kan leren. Iemand die al succesvol is en je begeleidt in jouw succes.

Teveel mensen beginnen en worden niet begeleidt en houden er mee op omdat dit wel een vak is wat je moet leren.

Veel succes met je keuze.

Make a Change !

vanwingerden

Gratis rapport over Networkmarketing. Hoe maakt u de juiste keuze ?