Een opleiding op maat bij Teken Techniek

Teken Techniek

Tekentechniek, een bedrijf gevestigd in Rotterdam, verzorgd cursussen voor het werken met de meest gebruikte CAD pakketten.  De lessen worden verzorgd door een professionele en ervaren docent. Er zijn vele mogelijkheden, zoals een complete cursus of een update om helemaal bij te zijn met de nieuwste versies van het programma. De mogelijkheden zijn groot, zo is het ook mogelijk om een van de docenten van Teken Techniek bij u op uw bedrijf te laten komen en u en/of uw medewerkers op te leiden, bij te scholen, etc.  Een andere mogelijkheid is het nemen van avondlessen, zeer handig wanneer u overdag andere verplichtingen heeft.

Bij Teken Techniek kunt op elk gewenst moment beginnen met uw cursus. Of u nu volledig begeleid wil worden door een van onze docenten of zelfstandig thuis aan de slag wilt, alles is mogelijk! Een van de voordelen van onze E-learning mogelijkheid is dat u op uw gemak thuis of op uw werkplek in een vertrouwde omgeving kunt leren. Dit is natuurlijk ook te combineren met bijvoorbeeld 2 dagen ondersteuning van een docent,  hiervoor kunt u het beste contact met Teken Techniek opnemen om de mogelijkheden door te spreken.

Kijk ook eens op hun website:

www.tekentechniek.nl