Een fiets om geld te genereren

Vandaag komen we met je praten over de fabrikant van elektrische fietsen, 50 fietsen. Dit bedrijf heeft aangekondigd wat de eerste reeks elektrische fietsen ter wereld zal worden die kan worden gebruikt om cryptocurrencies te mijnen.

Volgens de verklaringen van de oprichter, de nieuwe serie van de fietsen bekend als Toba “zal niet alleen de eerste in zijn soort om dit soort munten te ondermijnen, het zou ook de eerste elektrische fiets zijn om tokens te hebben en bieden beloningen aan hun gebruikers.”

Mensen die de nieuwe fiets hebben, zal het genereren van 20 pond (22 €) ten aanzien van saldi Loyalcoin per 1.600 kilometer gereden, het geven van extra prikkels om het gebruik van het als een middel van vervoer te bevorderen. Op zijn beurt, de oprichter zegt dat de integratie van de mogelijkheid van het ondermijnen van criptomonedas brengt de inspanningen van het bedrijf om hun eigen klanten hebben direct contact met nieuwe technologieën aan te steken.

Volgens hem zijn ze altijd al een bedrijf geweest dat de tijd nam om nieuwe technologieën toe te passen. Op dezelfde manier dat al het potentieel van elektrische fietsen in Tokio voorzag 15 jaar geleden, nu zien ze de toekomst die zowel Blockchain technologie als criptomonedas en tokenization producten vertegenwoordigt.

Mijnbouw Cryptocurrency

Het beschrijven van de producteigenschappen, de oprichter informeert ons dat fietsen niet kan ondermijnen de bekendste criptomonedas markt (Bitcoin), omdat fietsen zijn ontworpen om te produceren uniek evenwicht Loyalcoin, een teken dat, ja, kan zijn veranderd door producten in het 50cycles webportaal of door andere populaire digitale valuta’s via het Loyalcoin-platform.

De oprichter van het bedrijf voegde eraan toe dat op het moment dat het werk met Loyalcoin om beloningen te geven aan hun klanten, maar naarmate de tijd verstrijkt, zal de Toba model heeft zijn eigen digitale valuta kunnen passagiers een integraal en belangrijk onderdeel van haar evolutie geworden.

De Toba fietsen hebben hun eigen unieke privé-sleutel als een indicator van de private eigendom en de gasten kunnen saldi Loyalcoin dat gegenereerd door het gebruik van een applicatie voor mobiele apparaten te controleren.
Cryptocurrency APP

Hoewel een zeer goed initiatief en het lijkt, voor het moment, de enige die op het gebied van fietsen, in de afgelopen jaren hebben soortgelijke gebruik verschenen toepassingen om te profiteren van alle mogelijke elektriciteit die wordt gebruikt voor bepaalde doeleinden, om te profiteren van overschotten om deze digitale activa te genereren.

Een goed voorbeeld zou Tesla, een bedrijf dat is begonnen met het installeren van verwerkingseenheden voor de mijnbouw gebaseerd op het ontwerp van de GPU’s, die op de auto model S en X uw bedrijf zijn geïnstalleerd om te profiteren van overschrijdingen energie te nemen.

We vonden ook het geval van mijnbouwbedrijf chips, 21Inc wiens projecten waarbij het inbrengen van deze apparaten en toestellen in diverse goed profiteren dagelijks gebruik daarvan tot een stijging in verband met criptomonedas af te leiden.

Aan de andere kant is een persoon die probeerde de warmte te gebruiken die door de mijnbouwapparaten van zijn huis is gegenereerd om het douchewater te verwarmen, op televisie gezien. Het resultaat was interessant omdat deze ontwerper genoemde watertemperatuur kan 50 ° C bereiken met de warmte geaccumuleerd door een werkdag van hardware.

Het lijkt erop dat we beetje bij beetje meer soorten digitale assets in ons leven gaan zien en het lijkt erop dat er een zeer lang seizoen is aangebroken. Bovendien is het gebruik van fietsen om geld te verdienen lijkt een enorme idee, want, sporten of gewoon door te scrollen met uw werkplek kan extra per maand verdienen.

We nemen afscheid van vandaag maar we zullen je vanaf morgen citeren over onze favoriete sport. Als je je fiets nog steeds niet hebt, kun je hem krijgen bij de Helliot Bikes online fietswinkel.