E-NDF: E-Commerce, Networking, Direct Sales & Franchise in één Pakket !

Een nieuwe speler in de Networkmarketingbranche is FlexKom.

FlexKom bundelt de kracht van 4 marketingsystemen op een unieke manier:

-E-Commerce

-Networking

-Direct Sales

-Franchise

Niet alleen dit, maar FlexKom maakt het ook nog eens bereikbaar voor Franchise Partners om hier geld mee te verdienen.

Er worden echter Partners geworven tot de Zomer van 2013 en daarna is daar geen ruimte meer voor.

Voor wat betreft de Networking kant kunnen de Partners een ECHT passief inkomen opbouwen aan een Klant-loyaliteitstseem dat zijn weerga niet kent.

Met elk van de overige (bovengenoemde) Marketingsystemen is overigens een inkomen op te bouwen.

Heel voorzichtig noemt men bij de presentaties een mogelijkheid tot bijverdienen van € 250-1000.

Als je als Marketeer hier echter een berekening op loslaat dan is het een veelvoud hiervan.(red.)

Als Men Eraan Werkt !

Selectie van de Franchise Partners gebeurt redelijk zorgvuldig. In tegenstelling tot Networkmarketingbedrijven neemt FlexKom niet iedereen aan als Partner.

Rob Noordergraaf (Marketing Manager):

“We kiezen de Franchise Partners niet uit. Men komt zelf om zich aan te melden en dan volgt een screenings-gesprek. We hebben niets aan mensen die betalen voor de Franchise-licentie en vervolgens niets doen. We zoeken serieuze mensen met een ondernemersmentaliteit”

Waarom Franchise Partners aannemen tot de zomer van 2013?

“FlexKom is geen bedrijf dat produkten verkoopt. Bedrijven als WIN, Amway en Herbalife werken al jaren in nederland en blijven distributeurs inschrijven. Als er een Distributeur uitvalt weet de klant niet meer waar hij de produkten moet kopen en verdwijnt. Distributeur weg= Klant Weg. Deze bedrijven verlangen ook van hun partners dat ze maandelijks zelf afnemen om de omzet te behouden.”

“FlexKom geeft éénmalig een franchise licentie uit aan Partners. Als deze in het begin flink knallen, hoeven zij de rest van hun leven niets meer te doen. Wij zijn niet afhankelijk van produkten, maar leveren een dienst, die de winkelier in 2013 uit onze handen zal trekken”

“Een beprekt aantal Partners is dus voldoende om de Nederlandse markt te voorzien van onze dienst”

Om hoeveel Partners gaat het dan ?

“Dat is afhankelijk van de grootte van de steden. In een plaats als Breda zoeken we ongeveer 45 Franchise Partner, Amsterdam bijvoorbeeld 200. Als voor alle grote plaatsen in nederland de betreffende Franchise partners zijn gevonden houd het op. Zorg dat je erbij komt, zou ik zeggen”

Waar kunnen mensen meer lezen over de mogelijkheden ?

“We hebben een algemene site opgezet met wat Network-Informatie en een Contactveld waar wat meer info wordt gevraagd. Motivatie e.d. vinden we bealngrijk. Deze informatie en een boeiende bedrijfsfilm is te vinden op http://NetworkMarketing.nl.nu of op http://Flexkom.nl.nu” (zelfde site. red.)

“Als men de gegevens op de site heeft ingevuld nemen wij contact op voor een sollicitatiegesprek”

Wat kan men verdienen ?

“Moeilijk te zeggen. Dit is afhankelijk van inzet en tijd. Ook verschilt het of men met 1 van de Markektingconcepten of met het Complete Franchise pakket meedoet. De mogelijke verdiensten rekenen we voor in een persoonlijk onderhoud, maar nogmaals, we zijn redelijk selectief en kritisch in de aanname van licentiehouders. Mensen met een Ondernemersmentaliteit zijn altijd meer dan welkom”

NOOT:

FlexKom is reeds van start gegaan in diverse Europese landen. in 2013 worden de winkeliers in Nederland bezocht. Er zijn voor verschillende plaatsen/regio’s in Nederland nog ondernemers nodig die een team om zich heen gaan verzamelen om zodoende straks in één keer het concept uit te kunnen rollen.

www.FlexKom.nl.nu (leadsite)

vanwingerden

Gratis rapport over Networkmarketing. Hoe maakt u de juiste keuze ?