Duurzaam ondernemen met TES & ENECO

Beverwijk 22 augustus 2013– TES (Total Energy Solutions) B.V., al 11 jaar toonaangevend en onafhankelijk adviseur op het gebied van energiebesparende verlichtingsoplossingen start een unieke samenwerking met Eneco. Het concept GroenLicht is eenvoudig voor bedrijven: nu niet de lasten, maar wel de lusten. Met de energie die wordt bespaard, betaalt men de investering terug.

Duurzaam ondernemen waarmaken
Duurzaam Ondernemen en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen zijn de laatste jaren steeds prominenter aan de orde binnen het bedrijfsleven en dat zal ook zo blijven de komende jaren. Investeren in duurzaamheid zal zeker leiden tot kwaliteitsverbetering en winst voor organisaties. Met het concept GroenLicht bieden TES en ENECO bedrijven de mogelijkheid om de huidige verlichting te vervangen door een energiezuinig alternatief, zónder dat men daar zelf een investering voor hoeft te doen. Zo kunnen organisaties bezuinigen zonder te investeren en financieren op basis van toekomstige besparingen. Indien er meer bespaard wordt, dan er nodig is om de nieuwe verlichting te financieren, dan is de overige besparing direct voor de klant. Zo zetten we ‘samen verduurzamen’ in een heel nieuw licht.

Nu niet de lasten, wel de lusten

Het principe van Eneco GroenLicht is dit eenvoudig. Op veel locaties is verlichting een belangrijk (onder)deel van het energieverbruik. Zeker daar waar de verlichting vaak 24/7 brandt. Eneco GroenLicht is een laagdrempelig en financieel aantrekkelijke manier om aanzienlijk op de energiekosten van dergelijke locaties te besparen. Als preferred supplier van Eneco Business, inventariseert en bewijst TES doormiddel van een testopstelling op locatie, dat bedrijven makkelijk 50-80% kunnen besparen op oude TL-verlichting. Vooraf krijgen bedrijven dus duidelijk inzicht in de mogelijke besparingen en de financiering is geregeld in een helder en bondig contract. In praktische zin wordt de klant geheel ontzorgd. Ook de installatie wordt verzorgd en Eneco blijft uw enige aanspreekpunt. Per saldo kost het een bedrijf niets en op termijn levert het veel geld op.

Voorwaarden

Eneco GroenLicht is beschikbaar voor alle (groot) zakelijke klanten, ongeacht de hoeveelheid elektriciteit die de verlichting maandelijks verbruikt. Daarnaast is het voor niet (groot) zakelijke klanten ook mogelijk om over te stappen naar Eneco. Eneco regelt dan ook deze overstap voor bedrijven. Voor de voorwaarden kunt u terecht op www.eneco.nl/groenlicht.

Over Eneco
De missie van Eneco Groep (www.eneco.nl/corporate) is duurzame energie voor iedereen. Onze visie is dat de energievoorziening zich decentraal en duurzaam ontwikkelt en door samenwerking tot stand komt. Alle onderdelen van Eneco Groep (Eneco, Stedin, Joulz, Oxxio en Ecofys) zijn gericht op deze duurzame missie en visie.

Over TES
Is al ruim 11 jaar een toonaangevend en onafhankelijk adviseur op het gebied van energiebesparende verlichtingsoplossingen. TES biedt een totaalpakket aan van verlichtingsadvies op maat, het uitvoeren van testen op locatie met bewezen energiebesparing, tot het leveren en installeren van benodigde armaturen en verlichting. TES is aan geen enkele toeleverancier gebonden. Dat houdt in dat wij vrijwel alle producten, van gerenommeerde bedrijven kunnen leveren op het gebied van verlichting, die hun bedrijfszekerheid hebben bewezen. Wij streven naar een zo kort mogelijke terugverdientijd met de hoogste energiebesparing met minimaal dezelfde lichtopbrengst voor de klant. De praktijk leert dat de lichthoeveelheid vaak zelfs nog groter is. Veel erkende bedrijven hebben al gekozen voor de expertise van TES, waaronder Van Gansewinkel Nederland B.V., Hero Nederland B.V., Vanderlande Industries, P. Van Leeuwen Jr Buizenhandel B.V., TNT Post, Carglass, Initial Hokatexen meer. Voor meer referenties, producten en foto’s kunt u kijken op onze website: www.tes-verlichting.nl

TES

TES, is al ruim 11 jaar een toonaangevend en onafhankelijk adviseur op het gebied van energiebesparende verlichtingsoplossingen. TES biedt een totaalpakket aan van verlichtingsadvies op maat, het uitvoeren van testen op locatie met bewezen energiebesparing, tot het leveren en installeren van benodigde armaturen en verlichting. TES gaat hierbij ten allen tijden uit van de wensen en de behoeften van de klant en biedt niet, zoals niet –onafhankelijke partijen, eigen merkproducten aan. Wij streven daarbij naar een zo kort mogelijke terugverdientijd met zoveel mogelijk energiebesparing met minimaal dezelfde lichtopbrengst. De praktijk leert dat de lichthoeveelheid vaak zelfs nog groter is. Veel gerenommeerde bedrijven hebben al gekozen voor de expertise van TES, waaronder Van Gansewinkel Nederland B.V., Hero Nederland B.V., Vanderlande Industries, P. Van Leeuwen Jr. Buizenhandel B.V., Scania Beers BV, TNT Post, Carglass, Initial Hokatex en meer. Hierbij is de verlichting naar volle tevredenheid vervangen en is de beoogde besparing gerealiseerd. Voor meer referenties kunt u kijken op onze website: www.tes-verlichting.nl