Driessen HRM wederom ‘Best Managed Company’ en FD Gazelle

Driessen HRM is voor het vijfde jaar op rij verkozen tot ‘Best Managed Company’. Daarnaast ontving Driessen ook voor het vijfde achtereenvolgende jaar opnieuw de titel FD Gazelle. Met het behalen van deze twee titels behoort Driessen ook dit jaar weer tot een van de beste geleide bedrijven in Nederland en tegelijkertijd ook tot de snelst groeiende organisaties van Nederland.

Best Managed Company
De Best Managed Company-verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd door Deloitte en ING in samenwerking met de Kamer van Koophandel, VNO-NCW en TIAS School for Business and Society. Driessen mag de titel voor de vijfde keer in ontvangst nemen en zich hierdoor voor het tweede jaar op rij Gold Member noemen.

“Best Managed Companies laten zien goede ondernemerskwaliteiten te bezitten door lef, visie en doorzettingsvermogen te tonen. Dit jaar hebben we speciaal gelet op het thema innovatie en hoe bedrijven dit doorvoeren binnen de bedrijfsvoering” aldus Ton van Abeelen programmaleider en partner van Deloitte Audit.

FD Gazelle Award
Eveneens voor het vijfde jaar is Driessen weer FD Gazelle in de categorie grote bedrijven. De FD Gazelle Awards zijn een initiatief van het Financieele Dagblad en worden jaarlijks uitgereikt aan de snelste groeiers van Nederland. Voorwaarde is een onafgebroken groei van ten minste 20% over de boekjaren 2011, 2012 en 2013 en een winstgevende afsluiting van elk jaar.

Belangrijkste verschil tussen beide prijzen is dat de FD Gazelle award specifiek kijkt naar de financiële gezondheid en bij de Best Managed Company-verkiezing het management wordt beoordeeld op strategie, bedrijfsvoering en de resultaten.

Excelleren door goed management
Jeroen Driessen, directeur Driessen: “Ondanks dat we beide titels al meerdere keren hebben gewonnen, zijn we heel blij en trots dat we ook dit jaar weer deze titels mogen voeren. Het is uiteraard geen vanzelfsprekendheid en we werken er steeds hard aan om ons voortdurend te blijven verbeteren.” Directeur Michaël Munnich vult aan: “Als brede HRM-dienstverlener voor de publieke sector werken wij vanuit de overtuiging dat mensen het verschil maken. Hierbij adviseren wij dagelijks onze relaties in overheid, onderwijs, zorg&welzijn en de cultuursector over die aspecten waarop wij nu voor onze eigen bedrijfsvoering met succes zijn beoordeeld. Wij beschouwen dit als een heel mooi compliment.

Noot voor de redactie niet voor publicatie: Voor meer informatie over deze titels kunt u contact opnemen met Fenny Meulendijks, manager marketing & communicatie Driessen HRM via 0492 – 50 66 66 of via e-mail fenny.meulendijks@driessen.nl

Driessen_HRM

Mensen maken het verschil, zeker in de publieke sector. Driessen biedt professioneel HRM-advies en ondersteuning met een persoonlijke aanpak. Wij brengen mens en werk bij elkaar, zorgen voor inzicht en informatie via een heldere administratie en maken HRM-werkzaamheden eenvoudiger met software die aansluit op de praktijk. Zo helpen wij u om dagelijks het verschil te maken.